February Light Is All We Need-

 
Fantastisk mysig Alla hjärtans Helg med Min Lilleman! Hotellmys, god mat coh Spelnatt på Liseber..
 
----------------
... Lördag planerade jag en mysig Februari  helgmys för mig  istället,  och det har vi verkligen haft... Lördag checkade vi in på hotell för lite hotellmys , Vi kan kalla det alla hjärtans helgmys eller bara en underbar dygn sådär nånstans i mitten på februari i väntan på solljus , mitt upp i vardags-tristessen, fast det är ju ständigt rörelse och lite  drama i mitt  liv så vem hinner med tristessen ens ? önsakr jag hade tid med tristess.. Jag bokade superfint rum med havsutsikt på hotel Riverton Skyview, det var ett fräscht och rymlig rum, hotellet påminner mkt om Radison Blue som vi var SÅ nöjda med, trodde dom var syskonbolag men verkar inte så, mkt konstigt men superfint hotell precis vid stenpiren, vi trivdes bra !  
 
Finsmakare hahahahhah!
 
 
Ps... I Love U-
 
 
.---------------
 
 
 
Borta bra men hemma är där våran hjärtan vilar troget :=)
 
 
 
 
3 kommentarer
www.teresiajane.blogg.se

Vilken grym helg 😍 Man borde absolut ta in på hotell oftare!!!

V

Alltså wow! Vilken lyxig och mysig helg ni verkar ha haft, lyxigt hotell:) , och hur snygg är inte du i din nya frisyr, SÅ vacker !!!!

Emmy

Vilken grej!! Att komma iväg med barnen och ha dundermysig helg tillsammans, och av bilderna att döma så ser det ut som att ni har haft en superlyxig och en underbar helg, nästa gång hakar jag på, liksom vilken frukost!!!🤩🤩🤩