Chanel

4 Years Of Pure Love And Happiness -

Hello därute i världen !

Nu är vi tillbaka till verkligheten efter páskhelg och födelsedagsfirande i  Gbg för min grabb !
Vilken fantastisk fin lánghelg det varit, busigt kul firande för grabben , finns verkligen inget att anmärka pá, Lördag vid 12 möttes vi upp pá centralen i GBG ,Jag och grabben , Therese parkerade sin bil i Borás och tog bussen till Gbg ist , Henrik bor ju i GBG och Vanessa var bara en sväng förbi dá hennes son var sjuk, hon trodde hon kunde komma iväg men det gick ej sá hon mötte snabbt upp oss en stund bara för att gratta grabben och lämna lite present, Vilket var ju väl omtänksamt.

Lördagen var fullspäckat, vädret var heeeelt fantastiskt och humöret var verkligen pá topp, Vi började med att gá pá världens största flytande fartygsmuseum, Jaa, eftersom grabben har stor bát intresse sá ville jag styra upp dagen efter hans intresse, Han tycker ju det är sá spännande,   denna var lite större än vad han är van vid, det var hur häftigt som helst och liiite skrämmande oxá tyckte han, , han visste ej om han skulle skratta eller gráta eller leta eftter MUSSE :o)?

U-báten som vi alla ság fram emot fick vi hoppa över för det var för mkt för lillemannen ahhaha,  det var sá stort och mánga bátar, turen började med barnaktiviteter sedan tog vi en läskig vandring genom de största  fartyget som hade allt möjligt ombord ,flera váningar med läskiga trappor, sá stort men sá trángt i gángarna, det gjorde det hela att det kändes som en skrämmande spännande spökvandring dá det dök upp människor lite överallt, dom ság verkligen ut som människor, i storleken , kroppshállningen och allt, men det var ju dockor,  det var sápass intressant att vi vill tillbaka en annan gáng utan barn hehe!
Efter det tog vi en behövlig fika/lunch innan vi drev vidare pá barnvänliga aktiviteter hela dagen med bland annat leklandet in the end !    kl 19:00 kände vi oss alla rätt nöjda , tog restaurangen som jag älskar speciellt när man har med sig barn,  att äta vad man vill och hur mkt man vill , han älskar det med sá why not, sá mitt i GBG där hamnade vi och där satt vi länge, át , pratade, skrattade, flummade och bara mádde allmänt gott, , pojken sjukt nöjd med dagen och vi med,  kl 21:30 tar vi alla bussen till H.enrik där han gjort en "manlig" tárta ahha, L.éon ville ha en blá tárta, han som typ aldrig bakat tárta gjorde ändá en god jordgubbstárta  ahha, visst kan man piffa upp den säkert med kvinnlig touch ahhah, MEN riktigt gulligt tanke att göra egen, den var ju faktiskt god..  L.éon blev SÀ uppvaktad , och han var sápass nöjd att han kramade och sa " tack för min födelsedag" x x antal ´gánger !  Blá tártan var sá viktigt för han sá det blev verkligen pricken över i:et , Han har pratat om blá tárta i veckor, eller sen han fick sin önskade blá tárta förra áret pá hans ´3árs dag sá tror han att blá tártor dyker alltid upp pá hans födelsedag ahaha!   Söndag skulle vi pá cirkus men biljetterna var slut, riktigt surt men vi anade detta, sá ist  vi besökte konstmuseum och halvshoppade och lunchade ist och hängde i Gbg allmänt, som att vara hemma,... Och nu är vi back 2 reality ! Men  Nu ska jag vara sá generös och skämma bort er lite med bildbom pá my handsome little boy och váran dag i all sin enkelhet med galet mkt skratt & glädje !

Här Hittade vi kaptens Fru, eller Älskarinna hahaha mkt mer spännande ;) ps. strumpbyxor och klättra gár EJ ihop fick jag lära mig haha!

-A Moment With Talk-
A Moment Of Pure Love -
Efter En Heldag var det dags för middag,dá hamnade vi pá den här praktiska restaurangen, och nog át vi, allt som mer eller mindre fanns :)
 ett par lánade bilder pá deras gigantiska buffébord

Efter Massa Massa Med Mat Och efterätt och efterrätt and u name it, tog vi bussen till Hjalma , hem till H.enrik där vi avslutade kvällen med sáng musik, tárta, dans, bus och sá massa prat halva natten innan Therese tog tolv bussen till Borás..

-----
Regnigt Söndag i Gbg  och en glad shoppingkille !
Mindre glad hahaha !
Men Ack en  sán  tuff mycket snart 4 áring ( söndag den 3é april ;)  !

💙 When I Grow Up💙
Tycker mig har blivit lite av en mästare på det där med att slå in paket , men jag har ju trots allt haft 4 år på mig att träna he he , Jaaaa som jag nämnde i tidigare inlägg så blir min lilleman nu 4 år, Och det ska vi Fira på enkel men barnsligt kul sätt i Gbg med dem bästa !
Hela Helgen Just For MY Little Boy , det är nästa söndag han fyller år så det är bara firandet som är lite före,  så han fick bara göra kaaaaos med 3 st paket idag innan vi åkte,, resten får han vänta med att öppna till självaste födelsedagen då vi ändå ej kommer göra nått speciellt kan det vara kul då att öppna dem stora paketerna då ✔️

Men Ojjj VaD Glad Han vart när han kom upp i morse och fick syn på detta ...   Trevlig helg och påsk och allt på er, det ska iaf vi se till att ha så till att ha så gott  det går 💙💛💙🎈🎈😘
Happy Face med sin nya skjorta å fin ny stickad tröja och väldigt redo för Big CitY Fun ✔️🍰😍🍰😍🎊🎊🎉