By The Sea-

Jag har ju av nån oklar anledning aldrig varit någon fan av Brad Pitt Och Angelina , jag har heller aldrig förstått mig på storheten av dom och förstod inte varför det blåste upp så mkt när de sedan skildes heller, Jag såg deras första film ihop Mr and Mrs Smith, Jag förstod då heller inte storheten , den var helt ok men det är många filmer som är-- den skulle vara vass och det var den, Next !  MEN av nån konstig anledning fastnade jag total för deras SISTA film ihop... Fråga mig inte varför, men den känns mer äkta, jag såg den för car 6 månader sedan och kom aldrig helt över den och ville se den igen, den är speciell , jaa, typ som allt annat jag gillar...

Jag tycker den här filmen känns lite som "One Last Dance", De blottar sig på ett sätt som jag uppskattar, när vägen tillsammans börjar lida mot sitt slut men man kämpar det sista, den känslan, den där sorgliga känslan när du egentlien inte vet vad du kämpar för mer, När du är någonannatsan men din kropp är kvar i en relation, som har gått förlorat sen länge, när ditt hjärta vill annat, när bitterheten suger sig fast för du har inte vad som krävs att slita dig loss, det är sorligt , riktgt sorligt.. Allt har  en börja och ett slut.. och deras  slutet... Den är Nära och smaken av den är bittert  !

Jag undrar var de var nånstans i sin relation när den här filmen jgordes.. var det deras sista desperata försök att göra en sista film? jag får dock för mig att den spelades in strax efter deras  bröllop? I Dont Remember men jag tycker ändå det speglar slutet.. på en resa, en smärtsam resa tillsammans... som lider mot sitt slut!
Jag tycker den här filmen är så vacker.. med sitt djup,  På så många sätt... Det är konst var som helst i filmen, Musiken är ren konst, , fotot, storyn,  och så dessa två tycker jag passar perfekt  i sina roller och  i den här helt fantastiska miljön.! 8 Av 10! av Champagneflaskor ! 
 
1 kommentar
www.teresia87.blogg.se

Tur att du påminde mig om denna..har tänkt att jag vill se den men glömt 😝

Svar: Ehe den är SÅ bra, på ett speciell sätt 👌🏾👌🏾👌🏾😍😍
Chanel