BEAUTY OF THE DARKNESS-

Jag tror jag redan sen länge  förklarat betydelsen av den här låten
Men vill dela den åter igen för att erkänna mitt beroende, 
Av låten, videon, känslan den förmedlar, varje ljud , Allt ,  You name it
Jag har tendensen att bli total beroende av "mina låtar"
Men den här låten lämnar ett sånt eftersmak efter sig att man bara vill ha mer, och mer och mer !
Till slut uppptäcker man att man lyssnat på samma låt i kanske 2 timmar !
Beroendeframkallande låt och video utan dess like ! 
Så vackert, så sensuell ,  så mörkt, så simpel , så brutalt vackert 
Allt på en och samma gång
----------
I can see you clear as yesterday
Top down, fingers in the breeze
Weavin' through the lights in the sky
I prayed we would all always Hold on to this feeling, stronger, faster 
There's so many things, I might have done
And all these bodies tryna' hold me
But they don't know me like you know me, Cha Cha
And I remember you
How I promised you I always will have your back
But can you love me despite the cracks? 
Careful baby what you ask for
I got fire tucked inside me like a matchbox
0 kommentarer