Gnistrande Succé -Temat Var Ju Vi !

 

 
 

Moooorning Jazzzz
 

 
 


 
1 kommentar
Tant Bea

ahhahhah första delen, bästa! orka att du pratar med dig själv ;)
då ska jag svara dig, , jo jag har haft en helg men långt ifrån lika mysigt som era helg, gud vilken mysig helg ni verkar haft och vilka fina bilder du tar,, du har ju ingen tid för vila förstår jag, men hoppas du känner dig bättre nu!

Och du, pussa sötnosen ifrån mig, gud va söt han är, dör sötdöden varje gång, han gör alltid så roliga miner och ser alltid lika så busig ut sötaste Leon ^^

Svar: ahahahah skönt att tala med sig själv ibland,, jdå vi hade en urmysig helg faktiskt, såna helger är guld, när allt bara flyter på fint =)) inte varit mkt vila men idag var jag illa tvungen att sjukanämla oss, mig och L då han hade 38,5 i feber ! Men hoppas på få komma igång imorgon igen. , jag skall absolut pussa han ifrån dig :0)
Chanel