Where Are You Now?!

 
Här Ser ni vårt rum  På Det K.ollektiva boendet,
mkt som fattas än, som tex fåtöljer  och fluffig matta, men vi överlever
Sängen saknar sängkläder och rätta kuddfodral på samliga,  men annrs är sängen rätt så finito och även där behövs en annan matta men denna räddar oss tidiga mornar när det är så kallt på golvet men det skall sättas in golvvärmare sen oxå!

Nackkuddarna stör mig som faaaan fast att jag tycker dem är fina, så dem fick plats uppe mot väggen ist hahahah, stör mig inte, annars skapar jag hav mellan oss  HAHAhH!

 
L.éon är nöjd och Jag är nöjd, och daghemmet börjar på tisdag så nu  är vi trots allt på väg åt rätt håll tills det tar stopp, då får vi leta efter en ny öppning, livet har så många dörrar och så många öppningar ! Innan det svänger helt galet  kan vi väl ta och njuta av att det har gått så himla bra såhär långt 
Egen Mini Biljard tycker han om, så den har kommit till användning vill jag lova!
 
2 kommentarer
Tant Bea

Jag tycker det ser ut som du har ordnat det riktigt bra för er trots omständigheterna, , , jag är imponerad jag tror ni kommer att trivas så bra! som du säger, det är väl alltid lite tråkigt när allt inte är färdigt i tid men vad gör det egentligen ? ni är närmare oss :)

Svar: jaaa, som vi är hahaha, vi tar ju oss till Sthlm på mindre än 4 timmar, DET om nått är framsteg från vårat håll HAHAHHAH! jomen jag tror absolut att det kommer bli bra när allt är fixat, kanske drf jag är rätt så lugn i det hela, jag har viktigare saker att tänka på, förskola som jag hoppas ska komma igång tex .
Chanel

Emma

det ser ut som en lyxigare variant av "kollektiv" , och självklart är det bara du som hittar sånt , är det dina "kontakter" igen ;) hihi!

Svar: hahha sååååklart, mina kontakter och deras kontakter och deras kontakter, youuu know meee e:P!
Chanel