Beach Point-

 
Härlig är Sommaren
 
Ser ni hur välskött ?  och det är större än man ser på bild, 75 plussare som sköter detta, inte ill , jag skulle bli glad om jag orkar hämta posten när jag är 55år ! tog denna bilden samma dag vi flyttade hit, ska flytta in hos dem ist haha!
 
Efter en heldag ute  åkte vi iväg och handla inför tacosmys som jag hade lovat huset., de flesta är som sagt iväg på helgerna så det var endast mammorna med kidsen kvar , några var dock väääldigt sugna på att avboka för att delta men jag lovade att köra en sån kväll snart igen när jag vet att fler är hemma.. men vädret avr så fint så vi åt ute på det ofärdiga uteplatsen,  men vad gör det, solen sken och själen mådde gott och tacosdoften gjorde alla så glada ,tacosen blev riktigt supergott  och som plus i kanten kom jag på att jag hade halvflaska rött hemma!!
Oväntad besök hahaha, såg ut som de skulle landa mitt på oss , som det läääät,  Men lite kul!
Festen Is Over och kvar är mitt lilla vinglas ehhe, jag gillar den´s lilla ensamhet!!
 
 
3 kommentarer
Tant Bea

Men alltså vilka fina bilder du tar på Leon, och vilken mysig kväll ni fick, man vill bo kollektivt när man ser dessa bilder, ni verkar bo helt perfekt också !

Sandra

Vilka härliga sommarbilder 😍😍

Emma

Men ohh , var är det ni ???