One week-

Tänka att det redan gått 1 vecka sen vi flyttade,
idag för en vecka sedan kom flyttlasset,
tiden har ju verkligen bara spunit fort förbi..!
Vi firade detta med att inskolas på daghemmet och ska dit en stund imorgon och 15é ska vi ha kommit igång,
 
Lite shopping, jag är luuuspank mitt i flyttbubblan men ändå lyckas man alltid hitta nått, smink, lösögonfransar you name it.. 

Vi avslutade måndagen med att göra chili con carne med ris som jag bjöd halva huset på, dem som bor här just nu , dem tyckte det var såååå gott och jag lovade recept men jaa, ofta jag kan skriva ihop ett recept :=
 
 Tog en kvällspromenad i närområdet runt grannarnas hus här, så lugnt och skönt här och kvällssol på det trots en kylig dag och kväll !
 
2 kommentarer
V

Wow kul att. I har fått förskoleplats så snabbt !! Men jag sa ju det, bara du kommer till Göteborg kommer du lösa allt det praktiska , du är duktig på det ! Vilka härliga dagar ni har haft , drömstart ju!!

Svar: jodå vi får hoppas det blir lite ordning här nu så vi kan sätta igång, dock as drygt med första tiden på stälelt med djur då jag är så satans allergisk mot päls, så det svider som fan, men som tur gillar han djur och så är han inte allergisk .. men som tur är det korttid innan den riktiga inskolninen. ja vi har annars haft drömstart när det gäller att njuta dem första dagarna/veckan :)
Chanel

Emmy

Så mysigt ni har det
Jag vill med flytta till Göteborg 😍

Svar: Doooo It ;) Aldrig haft sug för flytt till Gbg innan trots att
Gbg alltid varit centrum in My life men nu var dt på tiden att suget äntligen infann sig för det känns så bra att vara på plats nu trots mitt upp i byggskiten 😡😍🤣
Chanel