This Time Is For Africa -

 
 
 
 

afrikansk restaurang på heden
 
 
 
 
4 kommentarer
www.teresia87.blogg.se

Hahaha midsommar! Snacka om noll koll :D Det där är en "Akita" hund.. Kan du väl köpa åt honom? ;) Du som tycker om pälsbollar tänkte jag!!!

Svar: nahahahha, du slog den rekorden minsann , värsta var att du gjorde mig också osäker, men fö,rstår dig, du har fullt uupp nu och hjärnan har annat och tänka på än just midsummer !D
Ps, haahha jaa, den dagne du ser mig köpa såna hårbollar med MINA PENGAR, IN I MITT HEM, då ska du söka vård åt mig, för då har jagblivit komplett GALEN och tappat minnet HAHAH!
Chanel

Emmy

😍😍😍 men shit va gott!!!!
Jag bjuder över mig själv till din Afrikanska Afton 😬

Svar: SÅKLART, kom du, och ta på dig mysbyxor hahaha, vi kommer äta för 10000 wiipppiiiw
Chanel

Tant Bea

Man vill nästan flytta in hos er så vi kan göra allt skoj tillsammans , ser SÅ gott ut , vad heter den restaurangen ? Dit får vi gå tillsammans nån gång !!!!

Svar: ah ha , jaaa flytta in du så kör vi kollektiv friendso;) det är restaurangen pillipilli =)
Chanel

Emma

Shit va snygg du är gumman !!!!!

Svar: Tack donnan själv ;)
Chanel