Midsummer Stuff-

 
Här kommer Midsommarhelgen i bilder, lite sent jag vet, men efter några hot om att bojkotta min blogg om jag ej uppdaterar så lovade jag att posta detta ikväll ahhaha Och här får ni BILMBOMB från den helgen!
Iaf förra helgen var det ju midsommar, Det blev en Lyckad tågresa mellan Gbg Och V-rås
Vi landade i V-rås 17;30, lagom till middan,
möttes av ett dukat bord med mina midsommarfavoriter,
Man blir lycklig i själen hahah, åt gott och började babbla om allt och lite till, stackars Big A sambo ahaha!
Dem hade inte bara ordnat med midsommarmat, utan vi Big A bakade min favorit jordgubbstårta,
hon skickade lyxtårtor hon ville göra men jag erkände att klassisk  jordgubbstårta är typ min absoluta favorit,
Klappat och klart, hon gjorde en heeeelt perfekt tårta , både till utseende och smaken, jag kunde ätit upp hela all by myself ! , Kidsen åt tårta , dansade och härjade vilt på deras gigantiska inglasade balkong.. där kunde vi njuta av kvällen utan kyla eller störning av regn, vi var inte minsta beroende av fint väder..
När kidsen hade gått och lagt sig satt vi uppe hela natten och babblade , drack rosé och försökte mig på vattenpipa hahahah, inte halsblås men var SÅ nojig att få i halsen , vilket var såklart underhållande för resten, tycker det var giiigantisk steg för mig att bara sitta bredvid en vattenpipa hahaha, tycker att det jämt ser ut som folk knarkar med sånt i handen, Men den här kvällen skulle jag gå all in med min hippie style, snart hittar jag mig själv i blommig klänning och vattenpipa i handen :D
Mysiga mornar!!
 Lördagen var det barnaktivitet på schemat
På Kvällen skulle vi ha tacoskväll men inser snart att vi vill ut och äta kinas kvällsbuffé ist , Mat is life hahaha!
Neej inte min Öl, den tillhör A.ytans sambo An.dreas hahaha, tänker på alla som känner mig och som vet hur mkt jag hatar Öl, så sitter jag här med en "öl" på Bild hahaha!
Efter restaurangbesöket hade kidsen överskott med energi och dansade sig genom staden :)))
 Söndag kom T.eresia och hennes sambo till V-rås från Örebro för en söndagsdejt med oss, 
Jag vill våga erkänna att efter middan och efter vi vinkat adjö så plockade A.ytan upp oss och hem till hennes mor där de hade dukat fram massa gott, japp, där senare tryckte jag i mig lite mer , siiiinnessjukt hahaha, jävla fettoooo I am !!!!!, :D!
Hemma hos A-ytans mamma och syster , L.éon visar sin kreativa sida,  målning , dans och munspel ;)
Söndagkväll, sista häng på balkongen med musik, tilltugg, rose, pipa och mkt babbel !
Måndag blev det billigt shopping på stan och Pizza som ett fint avslut!
18:30 vinkade vi av V-rås för den här gången !
Tack för en fantatisk midsommarhelg A.ytan med familj!
Vilken gästvänlighet säger jag bara, som att vara hemma hos sig själv, uppskattas big time !
Hälsa din familj, sambo,  mamma, syster mm för maten, dansen, night-talk, natt-shake, natt-hippie life you name it ;)
 
 
2 kommentarer
Teresia

Hahahha "snackar minioner och sånt skit" :D

Svar: :D :D :D
Chanel

Aytan

Gud vilken härlig midsommar vi hade tillsammans, helt oslagbar😍👌👌 fina bilder du fick, snor några haha🙈 Inget att tacka för, vi är så glada för att ni kom och ville tillbringa er midsommar tillsammans med oss❤️❤️ Vi får se till att komma och hälsa på er i Gbg under semestern❤️😘 Kanske åka till Liseberg😉❤️ Vi saknar er redan, Celine frågar hela tiden efter Léon

Svar: Men tack NI för en oslagbar midsommarhelg ;) We looove it !!! 'jaaa liiiiseberg neeext:D

ps. L prATAr massor om Celine och Ankan :D
Chanel