Find Your Happiness

 
 
Detta är SÅ värt att se
Vi fokuserar ofta på allt vi inte har,
hur vi kunde haft det bättre,
Idag befinner jag mig på en plats där jag vill tro att jag har kommit en bra bit på vägen,
Att se detta nuet som gåvan sänd från ovan,
Min själ ¨mår SÅ gott att jag har svårt att se allt som jag egentligen borde klaga på i mitt liv
jag har inte tid att klaga, jag är fullt upptagen med att njuta, av min existens , i nuet !
Jag äääääälskar mitt liv, jag vet egentligen inte varför, men det gör att jag älskar det ännu mer,
Hitta en stund varje dag, där du känner dig så lycklig att du vet inte ens vad du ska ta vägen, du måste nypa dig själv... Har du en sån stund varje dag? inte ? försök hitta det... Jag har verkligen hittat min lycka, aldrig  vill jag släppa taget.. Den här belöningen är berusande, och förlorar jag den lyckan , då kommer jag vara förlorad för alltid  !
Var närvarande i ditt nuet, och jag lovar dig, det är då livet börjar på riktigt, det är enda gång underverk verkligen  kan ske !

Lyssna in vad han säger, hör inte bara, inte känn allt han säger !!!
Vad är lycka för dig ? och vad har du egentligen att vara lycklig över !?
2 kommentarer
V

💛💙💛

Emmy

Var har du tagit vägen !!!?