We Love Summerlife-

Den är ny, den är Så ISKALL !
Hade friendsdate-Day Idag med N... Underbara dag, tog henne till ett sushiställe med utsikt!

Hon ville gärna göra entré på min blogg  när jag nämnde min blogg, MOhahahhaha!!!
Hon måste tro att min blogg är värsta känd eller nått , stackarn HAHAHAHHAHAH!!

DIIIINNNER, vi köpte tre olika rätter och åt av allt så det lbev tre rätter för oss, perfekt att göra så !

Ohh gillar den här bilden, känns liksom som HÖGSOMMAR på nån lyxbåt MOHAHAH!

Efterått var det tid för oss båda att hämta våra kids, eller hennes grabb är ju 10år så inget barn direkt.. Hon fick med sig lite dolma som jag lovat att ta med, då hon är iranier tror jag eller persien eller vad fan säger man ?  eller kanske turkiet, I Dont know, oavsätt ett land där man gör dolma ovh då måste hon vara en av dem som skall godkänna mina dolma kände jag,, hon och alla från dolma-land hahaha! Så händerna upp i taket när jag fick det här smset när hon kommit hem och smakat på mina dolma..WOPP WOPP! AHHAA!
 
 så fiiina bilder på L.éon och hans gudfar.. togs i söndags när dem körde lite hinderbana ! 
 Happyyyy BOY , olagligt söt!!!!
 
4 kommentarer
V

Ååhh vilken lyxig dag och det ser tvärnice ut!!! Och jag håller med dig , galet vackra bilder på leonb😍😍 du har kanske världens sötaste unge 😻😻😻

V

Glömde skriva det, din jacka är BOMB gumman , SÅ snygg !!!

Aytan

Gud vilken härlig dag ni haft. I löööve väskan, sååå fin och kan tänka mig dig bära den sååååå snyggt👌❤️😍 Kul med nya vänner, ser ut som ni haft det grymt trevligt 😘 Även fina bilder på Léon med sin gudfar. Léon är bara för fin👌👌

Sandra

Va mysigt, vad är det för båt ?
Satan va snygg du är !!