We Heart It-

Ohh hände något på bussen igår , 2 killar i 25 års åldern satt på bussen in till stan och ena tittade några gånger åt vårat håll som att han ville sagt något , och några minuter senare tittar han på mig och frågar om vi går ofta på bio, Ööhh jaa joo det gör vi väl, tänkte han kanske ville veta nått om nån film , men nejdå han tar ut 2 biobiljetter och säger att han går sällan på bio så vi kan gärna få hans 2 biobiljetter som ligger och dammar bara i väskan , WHAAAT?? AHHAHA jag fattade inget, sen jag var liten , det bääästa jag visste var att få bioobiljetter typ i påskägg osv. känns så mysigt att ha biobiljetter och jag köper gärna biobiljetter till mig själv och går på bio senare, det är något speciellt med biobiljetter, så jag blev SÅ jääävla glad och chockad och tackade extra mkt och berättade att vi nog redan i veckna ska gå på minion filmen, han tyckte det lät kul och jag tackade extra , så nu har vi 2 biobiljetter , och vi som pratar på att car 1 söndag /lörd i månad ha som en liten tradition att gå på bio jag och grabben, så tjena, vilken  BRA start ! Man blir ju verkligen glaaaaaad, SÅ jävla snällt,  såna personer vill man bara krama om, men la endast en hand på hans axeln och tackade verkligen!!!!!<3
Jag hoppas han verkligen förstod att han gav oss en BIG  happy faaaace:))
 
2 kommentarer
Tant Bea

Men Shit va snällt 😍😍😍 sånt händer aldrig mig ^^

Svar: hahha jaa det var sjuukt snällt, blev så lycklig, som ett litet barn HAHA,
Chanel

Emma

ooh vilken fin människa!

Svar: elelr huuuuur, så sjukt snällt , :=)))
Chanel