If I Stay-

Jag såg den här filmen för kanske 6månader sen och jag vet inte riktigt vad jag ska säga, ?
Jag kan ha väääldigt svårt för unga skådespelare, det kanske är drf ? 
Det är ju så fantastisk story i övrigt, och den personen jag verkligen gillar i den här filmen
är mamma , Det är nått med henne , sättet hon är som mamma är så varm och tilltalande,
Filmen handlar dock inte om mamman men om : Vad händer om för en stund vänder hela ditt liv upp och ner ?
När du ena stunden har så stora bekymmer som handlar om vilka kläder du ska ha på dig till den där festen till att du får ett telefonsamtal som säger att den viktigaste personen i ditt liv är död ? sotryn i sig är fin och den här trailern ger mig en känsla av att vilja sätta på denna igen och ge det en till chans... och så har vi min favorit "Boy Epic" som sjunger så vackert i bakgrunden, Love it !  
0 kommentarer