One Night At My Place

VI har det gott här  i sommarregnet, Th.erese anlände vid 2 tiden  tidiare idag och H.enrik kom vid 3, så L.éon kände sig som en kung när både gudmor och gudfar var här samtidigt, H.enrik skulle kolla på min dator som krånglar, och även ta bort stödljulet på cykeln , , bjöd på Tapenade och baguetter , oliver och skrattande kon osten under tiden jag lagade kvällens käk och skålade med ett glas rött med Th.erese, blev en god och het gryta, afriknask fiskgryta som båda älskar !: Underbar kväll, H.enrik åkte sen och jag och THerese hade hela kvällen och natten för oss själv med girls night IN! 


 
4 kommentarer
Emmy

Oohh See gott ut !!!
Mysigt med besök av goda vänner ❤️
Hoppas ni får en fin helg trots vädret 😩😩

V

Guud vad gott!
När ska du bjuda över mig !!:)

Tant Bea

Mysigt ni har det och jag saknar din mat gumman :0)

Aytan

Men shit asså, geee mig maten nuu😩😩😩❤️ Låter som ni haft det super mysigt