Sonshine-

 
 
 
Ni som följt bloggen ett ta, Vi väl  att min son har  gillat och städa,
Han Hatar när det är smutsigt eller för mkt stök,
redan innan han fyllde 1 år var han igång och dammade, dammsög, krattade löv you name it ,
Jag tänkte, det var en fas, en LÅNG fas som snart skulle gå över, När han vet bättre haah!
Men åren går och han hjälper till att städa,  Men trots förvånar han mig än, 
Vi kommer  hem idag ,  vi kliver innanför dörrn efter en härlig dag ute efter dagis, han ser att jag har "städat fint" här, dvs, jag börjar packa in leksaker och allt som han använder dagligen , , wow va fint det blev sa han,
sedan tittar han ut och säger : "därute var ju lite stökigt än mamma, jag går ut och städar lite" säger han,
jag hinner verkligen inte blinka, mitt upp i min matlagning, vänder mig om, vem är ute och kör all in?
WOW! hHAHAHHAHHA, skyndade mig med kameran,  Sånt här behövs bildbevis på, inför framtiden så att säga ;)! Han städade riktigt bra, allt som blåst in på våran uteplats var borta, kvar är lite löv och då kom han och och säger: Mamma, det är lite bättre nu, jag tar resten imorgon ahhaah!
Kan inte ljuga, han är rätt cool den där grabben!
L.éon , Han kan han !
3 kommentarer
Lisa

Hoppas det håller i sig i vuxen ålder. Haha! Kommer uppskattas av hans flickvän.

Svar: Ja , jag intalar mig att det kommer alltid att vara såhär, även när han är 15 år :D Jag har ju trots allt filmbevis att använda mot honom hahahahah
Chanel

www.teresia87.blogg.se

Hahahaha alltså vad söt :D

Svar: Eller huuur ! smälte big timeee ;)
Chanel

Emma

Men alltså hur sööööt får man lov att vara ???? 😍😍😍

Svar: Han tar sig den rätten hahah!!!! =)))Mkt duktig är han
Chanel