2015 Is At The Door!

 
Jag Har inte mycket tid att sitta och skriva så mycket, summera osv men kan ta det efter vi vinkat av 2014, synd när tid inte räcker till, för jag uppskattar ju det själv.. Ikväll ska vi välkomna in nya året tillsammans med C ., hennes kids och 2 andra som också har kids med sig, Vi är hos C som bor bara 3min ifrån oss, det blir plockmat kom vi fram till, mycket lättare så, vi ska dansa av sista timmarna av det här året som gått och Vi ska höja glaset för Ännu ett år !
Mest Är Jag Glad Över Att Man/vi fått ett helt år till att leva , inte alla som firade in 2014 får chansen att vinka av den och välkomna ett nytt År Ikväll, så det är det jag är glad över, att vara en av dom alla som får möjligheten att fira in ett nytt år igen,, hoppas att jag, mina nära och kära och alla som firar in 2015 får möjligheten att leva ut hela 2015 Så att vi kan stå här om 1år igen och skåla in ett nytt år igen och igen och igen , Tack Ni Alla Som Varit Med Och Gjort Mitt 2014...Enorm Lyckönskningar  Och Gott Nytt År Goeeettt Folk ++++++++++++++++!

++++++++2015 Be Niceee!+++++++

 
 
1 kommentar
Emma

gott nytt år gumman, hoppas det nya året har börjat bra hos er! i år måste vi hinna ses, det har nästan gått precis 1år sen sist buuuhh :(