Birthday-Kalas

 
Om ungarna fick säga sitt så var det världens bäääästa födelsedagskalas...
Jaaa, Med SÅ Enkla medel =)
 
 från grannarna/hyresvärden hela tjocka familjen  ihop med 4 st biobiljetter :O käääärlek <3 <3 <3 ahhahah vill sno dem själv! 
 
 
lördagens kalas för L.éon, wow, Vilken dag det vart för dem, och så fort tiden  passerade oss,  Alla ungar kom precis vid 3 tiden och direkt kom dem igång  med tilltugg och att testa alla L.éons leksaker, favoriten var hockeyspelet och biljard , bilarna, de  stora bussarna mm, Som tur skulle Grannen grilla så vi tog deras stora grill efter dem var klara... dem brukar grilla för att sedan ta med upp till sig, så vi tog över elden sen, då det var grilltema så blev det hamburgare och stora pommes, friterade chicken nuggets och köttbullar och det var lite av allt att mumsa på för ungarna! han tog emot fina presenter trots att jag skrev tydligt att vi inte var intresserade utav presenter !!! 
Dem lekte jage, hoppade på studsmattan hur mkt som helst, vi hade världstuuuur med vädret och ungarna kunde gå runt i kortärmat, så varmt var det... sommarvärme..! 
Det spelades kubb för att sedan äta burgare , nuggets köttbullar m,m och så puffade vi upp festbubbel till dem.. Det var väldigt festligt tyckte dem.... speciellt när de fick dricka i guld-glas!
 
 
 
 
Därefter blev det lek oh mera lek och mera lek och musik musik muuusik!
Och så klart tårta en stund efter... 
 
 
Vi sjöng för L och han fick öppna paket från kompisana, och ni skulle se hans min när han öppnade mitt stora paket, hans egen gitarr, dem alla ville ha hans gitarr, tillkom ju gitarrväska och den slängde dem på ryggen och förssökte testa hur det skulle kännas hahaha, L.éon var VÄLDIGT impad skall jag be få tala om,, han ville genast spela för oss..
 
 
Efter att ha smällt detta så blev det målning ute på gräsmattan , som de fick ta med sig hem senare..
 
Riktigt mysig dag och lyckad kalas , verkligen ! Så enkelt och så lyckat... 6st glada och lyhörda ungar , sommarvärme, god mat, summervibe och en på tok för happy födelsedagsbarn som tyckte han hade världens bästa kalas och mamma :D  ! 
Vad mer kan man begära liksom! 
 
Happy Birthday Sweet Boy,  filmsnutt från kalasdagen-


3 kommentarer
www.teresiajane.blogg.se

Wow, vilket kalas! Kan tänka mig att Léon uppskattade det 😍 Säger det igen, du är världens bästa mamma!

Svar: haaha jaa, det var verkligen uppskattat, av alla ungar, jag som känner att jag Suuuuger när det kommer till barnkalas då jag egentligen inte alls tycker om det gillade det plötsligt nu när det var litet och intimt, skulle absolut inte uppskatta hög med ungar som härjade vilt, uscha FY :D tack vännen, men låååååångt ifrån världens bästa hahahahah! Ofta man skulle ens orka vara det : ) <3
Chanel

Emmy

Alltså WOW vilket kalas!!!
Alla barns drömkalas ju 😍😍
Du får bli festfixare eller nått, du är så duktig på det, allt i detalj! Jag förstår att barnen älskade detta! Grattis till världens sötaste kille!!!!

Svar: jimen va dom trivdes ungarna, var riktigt kul faktiskt, men av den enkla anledningen att de var bara 6st och det var städat trots att dem härjade vilt och busade, hade tur med vädret dessutom så vi utnyttjade trädgården rejält :=) hahah festfixare hade varit min grej, men skulle hålla mig lånngt borta ifrån barnkalas, iaf om det är många ungar :D allergisk mot "BARNKALAS" :D du vet, batman prinsessa och guuuuud vet vad tema :/ uuuuuuuuuusch!
Chanel

Sandra

Vilken grym mamma du är alltså, så genomtänkt och fint kalas, jag bokar in dig till nästa fest ! :)