En Annan Tid -En Annan Situation-

 
haaaa! 
Se vad jag hittade 
bild på mig från mitt behandlingshem ,
Synd jag kom inte med, utan vi skulle fota mitt verk
hahaha en klocka jag gjorde på träslöjden, 
med ett citat jag skrev då om min situation
En citat som konstigt nog alltid varit aktuell sen dess, 
i Olika situationer och tidpunkter i livet.. 
Den Hette TIME!
Klockan var i svart hjärtform, guldklocka och guld text
 
YOUR TIME HAS COME
WHEN YOU KNOW
YOUR TIME IS OUT
 
Älskade den här klockan som hängde fint i mitt vardagsrum fram till 2010 när jag bestämde mig för att göra ig av med alla minnen från min behandlingshemtid! Slänge tyvärr denna,  Men alltså  kolla  min "institution-tröjan som jag har på mig,  ! HAAH alla intagna fick en sån när man anlände till LVU hemmet,, byxor och tröja :O)
 
 
 
 
1 kommentar
Fanny

Denna minns jag! Har dock aldrig fattar att du gjort den