Vacay Monday's - I ♡ You !

Andra  Semestervecka har passerat och vi går in i 3e veckan  idag !! Än har vi ett par sköna lata dagar framför oss !
 
Vilken tur att det var igår som vi körde  picknick i vackra botaniska trädgården med Västeråsgänget, för idag regnar det härligt över Göteborg... Det behövs verklgien, efter veckor med högsommarvärme!  Vi hade söndagshäng  Med A.ytan  med familj från kl 13 fram till 18.30 när vi vinkade adjö på tågstationen , 
 
Vi fick en fantastisk söndag tillsammans med uppdate och ungarna som äntligen fick leka tillsammans igen. Det var så längesen vi sågs, tror det var 2019 aug när de agerade barnvakt i ett dygn..  Nu är både L.éon och C.éine så så stora :)  Jag minns när  Léon fyllde 6 och C.eline 3år och vi ordnade gemensamt kalas åt ungarna i Västerås, detta var Mars 2018.,  nu är han 9 och hon är 6 😲 Det går undan!!!:) 
 
A.ytans fina tårta som hon gjorde till ungarna utifrån deras favoritfigurer eller vad man nu kallar  dem!
 
Jag insåg tidigare idag att det var första gången  som jag varit på våra när Ica sen i tisdags förra veckan . Jag som ändå brukar gå dit i princip varje dag, ibland 2 gånger per dag ... Då vet man iaf att man har ätit ute lite för mkt när man inte lagar mat. Gjorde köttfärssås och spagetti häromdagen men annars minns jag inte när jag lagade mat sist ! Idag åt vi köttfärsrester till lunch på engångs tallrikar , vi gillar engångsartiklar under semestern😅😅
 
 
Idag har L.éon lite huvudvärk så våra planer med V.anessa blev inställt och istället passar vi på att landa lite och vila upp oss!
Det har varit hemmahäng, vi har kollat på EVA & ADAM i min säng och sett på när himlen öppnade upp för regn..  Det kan ju inte bli bättre än så! Ikväll blir det lugnt, och lite tidigare läggning för L så han får sig bra nattsömn ! 
Själv kommet jag snart förflytta mig till sängen och kolla GW sommarmord! 
0 kommentarer