Saturdaynight -Taste Of The Wild!

 
Jag maaaaxade tidig lördagkvälls Sushi tillsammns med  L.éon och hans kompis då båda grabbarna ville ha sushikväll för att L har fyllt år. Så det fick bli idag.. Han kom över med present och de lekte av sig ute medans jag dukade fram Mega sushi !
Helt sjukt gott,  läskigt gott ! Vi alla åt lite fööör mkt!
Det är ju ju en tjejkompis son, så efter denna sushikvällen sa han direkt att vi alla 4 borde boka in ny tid  så att vi kan gå ut och äta mer sushi hahaha, han är van vid att äta omelett sushi och tofu... så det här blev en upplevelse utan dess like för ungen!:) Underbart att se hur de vräkte i sig sushin!
Inte nog med detta, Senare På kvällen Bjöd Grannarna på detta !!
Härlig matlagning utomhus och mysig kvällssol!
Det var såååå gott,  Guuud det räcker med mat för den här kvällen, Livet förstör mina dietdrömmar hahaha ! Underbart  Är dock kort, Måndag är det ny "dietvecka" givetvis !
Avslutade kvällen med Malin som tittade förbi för ett glas och lite livs-Uppdate!!  Nu skall jag fånga kvällens sista timmar med ett glas till och något underhållande :)  Och kanske slänger jag in några drömmiga låtar som jag lyssnar på just nu, dela med till er... Inatt drömde jag något väldigt udda... Jag mötte en person i min dröm, ett ansikte jag kände så väl igen, ett ansikte som har varit mellan mina händer... Min reaktion var så chockerande, så oväntat, Utan ett ord , i total tystnad möttes våra ögon, personen släpper allt denna höll på med, det var på ett tågstation, personen släppte sitt bagage och sitt sällskap och sprang mot mig, jag sprang mot personen, vi sprang mot varandra och kastade oss i varandras famn, vi höll hårt om varandra utan att utbyta ett enda ord ..ingen av oss släppte taget,  någonsin, kramen höll på tills jag vaknade ur min dröm igen, den kramen har suttit i sen jag vaknade, Visst är drömmar intressanta! ?  Drömmar säger en del om var våra inre del befinner sig, inte var våra fysiska kroppar befinner sig, utan vårt inre väsen, i vilken alternativ värld lever våra inre väsen  när vi vandrar vidare i det fysiska världen?  
 
 
2 kommentarer
Teresiajane.blogg.se

Vilken supermysig lördag 😍 Hoppas ni får en lika härlig söndag!!!

Svar: Tack detsamma till er ! ;)
egosworld.blogg.se

V

Men Shit, ge mig allt gott! Vilken sushi buffé!🤤🤤

Svar: oohh önskar jag hade lite över som jag kunde äta av sjävl haha:D
egosworld.blogg.se