And All The Colors I Am Inside Have Not Been Invented Yet-

Den har bilden tog min son på mig när vi satt på hotellets restaurang i lördags med fantastisk utsikt, Han skickade den till min mobil och jag fick sån nostalgi.känsla ända in i kroppen, eller nostalgie in i framtiden och därifrån bak i framtiden, skitskumt,

Jag såg mig själv som 75år med minnet som sviktar, eller ännu längre fram, när jag inte längre existerar på denna jordalivet, det känns som den här bilden kommer leva med han länge, att han kommer att minnas denna bilden och minnas sin mamma såhär, hur han som 6 snart 7 årig sitter på en restaurang med sin mor , en restaurang han inte kommer minnas men känslan kommer sitta kvaar, när det bara var vi två, mot hela världen! 
När vi hade all tid i världen för varandra, När hans mor var snällast, starkast, vackrast och klokast , jaa, innan han visste bättre.... jag fick en så självklar bild framför mig , att den här bilden kommer bringa tårar men också glädje, och jag kommer leva vidare i den här bilden, han kommer tvinga sig själv minnas mig såhär... Enkel sittandes på en restaurang nånstans i Göteborg.. I sin röda dress och hennes alla smycken.. Med ett leende som inte går att tyda, precis som hans mor, hon som är allt och ingen i ett, hon som älskar allt och inget, hon som  tillhör dem som inte har ett hem nånstans men alltid lyckas landa hemma, i sin egen bubbla... Han kommer minnas alla nyanser han fick se av mig och han kommer veta att det bara var han som såg ALLA nyanser av den där unga kvinnan som sitter där i sin röda dress med ett leende som aldrig riktigt går att tyda, precis som alla hennes nyanser !  Han kommer minnas, och jag hoppas att han minns, utan djuprotad smärta eller sorg... Jag hoppas han ska bli gammal och grå innan innan andra sidan ropar in mig... Jag vill vara kvar , så att jag kan hjälpa han minnas... Jag vill vara pigg och jag vill  ha ett minne som ite  fadar ut , Jag vill inte bli ett minne av vad vi brukade vara, jag vill leva och aldrig dö...  Jag vill leva Forever and ever and ever....! Just For You My Dear  Son !
 
 
2 kommentarer
Bea

❤❤❤❤❤❤ SÅ fin !!!

Svar: <3 <3< <3< 3 3 < 3
Chanel

V

världens finaste familj är ni och Leon har faktiskt bästa mamman man kan ha, du kommer att vara hans största inspiration hela livet .

Svar: Bääästa du!!!!!!! 💋💋💋💋 världens bästa mamma vet jag inget om, men jag snor åt mig som fina orden;)) ha ha !
Chanel