Iskall Mördare!

 
 
Alltså tänka sig, 
Denna kvinnan alltså, jag behöver få en hel dokumentär om det här mordet, 
eller om den här kvinnan överhuvudtaget, Jag har följt fallet slarvigt för jag vill verkligen få tag på två timmar lång dokumentär , om hela fallet samt djupdykning om kvinnan bakom smeknamnet "arbogakvinnan"!
Hon tror på riktigt att hon skulle snacka sig förbi sanningen alltså!?
Jag har sett flera korta dokumentärer och följt fallet men det känns som att det fattas sååå mkt!

Iskall Mördare Johanna Möller , någon måste ha följt upp hela hennes barndom ?
Jag vet ju lite om hennes bakgrund men inte så jag fått total grepp om henne, kanske får man aldrig det,
Men det gör mig gaaalen att jag inte har fått en klarare bild av den här kvinna! 
Arbogakvinnan, det är intressant individ den där  Möller !
Här ser man henne tillsammans med sin "unga pojkvän" som hjälpte henne mörda hennes föräldrar!
Jag tror på riktigt att hon tror på sina egna lögner, seriös, försöker studera allt hon säger, 
Det är iskallt hur mkt hon tror att hon skall komma undan! Iskall mördare var namnet !
0 kommentarer