We Love Fredagar-

Att det kan gå så fort !!!
Redan Helg
Händelserikt vecka och mer uppdate senare
Jag får Sthlmbesök om 10 min och vi skall ut och äta och dricka gott bubbel !!
We Love Fredagar😍
Jag har bokat bord på 4 olika ställen 
Får se vart vi hamnar ikväll,  !
 
Se gott sushilunch Jag köpte med hem till sol.ange igår och så
vårfina blommor för att Hon varit såå omtänksam när jag var sjuk och låg inne, plus att hon överröstar mig med så 
många vänskap kärleksförklaringar hela tiden AHHAHA!
Trevlig Kväll På Er Gott Folk ⭐️
Uppdaterar lite senare , vi ska inte vara ute så länge utan jag har köpt massa gott tilltugg och bubbel som vi kan gotta oss med !
jordgubbar , chockladtryffel , passionfrukt, ost med marmelad mm .. MUMS!
 
1 kommentar
Bea

jaha ????? Stockholm besök?? inte är det Jag iaf , vem pratar vi om då :)?

Svar: Skvaller kommer darling😅😅
Chanel