Avdelning Akuten -

Som ni vet har ju min hälsa inte varit på topp det senaste -
Ständig illamående och yrsel, svullen mage och jag har till viss del tagit lätt på det, ”det går över snart” men nej!
 
igår Fredag skulle jag iväg på ett möte vid 3 men kände mig urk och ställde in och åkte hem , vid 4 var jag hemma och skulle på toa samt samla nig lite innan jag orkar åka och hämta grabben .. Vet ej vad som hände men jag kollapsade inne i badrummet och var borta i flera flera timmar ... Jag får tillbaka mitt medvetande kl 19:15 och vet varken var jag är , var min son är, vad kl är osv ...
visar sig såklart att hela världen försökte nå mig för min son blev aldrig hämtad !
 
Som tur fick de tag i Henrik , L.éons gudfar som skyndade sig till förskolan samtidigt som han ej visste vart jag var.. Han och Isak körde mig raka vägen till akuten , Östra och här ligger jag än.. kom in 20:30 fredagkväll och nu är kl 07:15 , tagit prover och när provsvaren kom så fick jag nu besked att bli inlagd , eventuellt permission senare ikväll men sen måste jag komma tillbaka söndagkväll för övervakning samt flera ubdersökningar.. Jag har dessutom mycket vita blodkroppar i blod och urin .. Nu vet ni lite vad som händer ...L.éon är med H.enrik och troligtvis blir det över hela helgen , dom är hemma Hos Han  efter en stund på akuten med mig .. de får komma senare med mat och vatten och Cola för jag vägrar dricka sjykhusvatten ☺️☺️
 
Hoppas på Permission ikväll till imorgon, tur Henrik är så ordentlig som packade en väska till mig , för 10 timmars vänta är inte och leka med !
 
Utslagen, Sliten Och Trött Donna Här!
 
5 kommentarer
Martha

Krya på dig! 💕

Emmy

Men vännen!!!!!! :(
Krya på dig , känner verkligen med dig ❤️❤️❤️

V

Mej Oj, det låter allvarligt , så läskigt att vara borta så många timmar utan att komma ihåg nått sen , många styrkekramar till dig gumman , vilken tur att du har Henrik som ställer upp med Leon 💕💕💕

www.teresia87.blogg.se

Krya 😍

Sandra

💖💖💖💖💖💖💖💖