Another Lasagnenight!

 
Vilken trevlig Lasagnekväll vi fick ihop med Therese!
God mat med sällskap i världsklass.
vad mer kan man begära en onsdagkväll!
VI har inte setts på ett tag så natten vart lång för oss!
Hon var nöjd med kvällen, maaaaten, lägenheten, glad för våra skull och hon kunde tänka sig bo här med oss, det enda som hindrar henne är hon och hennes sambos stora hus som ligger  utanför Borås HAHHAH!
Nu känns det som sagt som mina lasagnekvällar sprider sig så jag får köra kösystem med vilka som ska komma på lasagnekväll hos oss, antar att lasagne blir det enda jag kommer äta nu när jag lovar alla en lasganekväll :D 
 
Ser ni hur mkt Lasagne jag gjorde, Jag överdrev lite så nu har vi lasagne 5år framåt typ!
 Vi tog var sin glas Cava och hade girlstalk all night lång, en natt fullt med intressanta diskussioner och såååå förbannat mkt skratt!
 
1 kommentar
V

Såå mysigt !
Jag vill Med ha lasagne kväll med er, bola upp mig med 😍😍😍