The Grand Finale-

 
There Is This Lady
Banditqueen Is Her Name !
Lite Barnaktiviteter ute innan fotbolls VM på hemmaplan med sköna grannar!
Heeeelt Normal Unge Har jag :D!
-----------------
Nu när sommarfotbollen är över och man är mätt på alla smarriga sommarrätter och grillat hit och grillat dit och pastasallad här mm, så blev jag otrolig sugen på hemlagat idag, sagt och gjort, det blev "måndagsstek" med L.ena och K.urts egenodlade potatis , morötter och bönor, och så läskigt god gräddsås till såklart!
Blir inte bättre än såhär !
 
 
1 kommentar
Bea

wow va snygga ni är , älskar din stil som fan gumman, loking gooood!
va kul med så fina grannar som ni kan umgås och ha kul med, jag borde varit där och frossat i mig allt gott! Men din söndagsstek ser riktigt gott ut, vill också ha detta nu men jag har aldrig gjort det :(

Svar: tack daaaaarlin !!!! jaa, våra grannar/hyrevärdar är faktiskt guuuuld, det kan man erkänna nu efter att ha bott här sen december förra året, blir nästan som lite "kollektivt" när vi slår ihop sådär ibland och gör roliga saker tillsammans utan att det tar på energin mm. Duuu, nästa gång ringer jag in dig på våra söndagsstek hahaha <3 sååå GOTt!!!!!
Chanel