I Live My Life Like I Have A Bigger Name-

 
Happy New Start My People!!!
Hoppas ni har haft en oslagbar nyårsafton och nyårsdag !
Vi avslutade året precis så som önskat och vi välkomnade nya året med god mat, salsamusik, salsadans, toppen sällskap och ett stort jobbigt leende på läpparna.. Mer kan man ju inte begära ! 

Vi fick ju besök från Ön vi bodde på  innan och det var bara vi :)
Och I År Missade jag att gå till systembolaget Så det fick bli bubbelflaskor från Ica och andra butiker, dvs utan alkohol, jag skulle även göra margaritas men fick göra utan sprit i, , Jag hade halv flaska vitt vin hemma så det fick bli våra dricka under kvällen , och massa gott gott alkoholfri bubbel och barnvänlig  Margaritas ;) 
Jag la hheller inte så mkt tid på att fixa ordning mig, hade inte ens bestämt vad jag skulle ha, och inte heller  vad min son skulle ha, det här året var det helt ointressant, det var efter jag sminkat mig som jag ställde mig framför garderoben och undrade vad fan man skulle ha på sig hahah, hoppade över alla mina oanvända klänningar som skulle vara av intresse för en normal Ch.antal , Men ist slängde jag på mig mina byxor och en halv-rolig topp, så fick det heta duga utan dess like  haha, grabben, han slängde jag på väst, byxor, och fluga  hahha så han sprang runt och såg ut som en Real  Bandit s son ! :D
The New Year Dreamteam - We Just Don´t Give A F Kind Of Team!
BANDITQUEEN!
Jag Och mina korta flätor, Vi Rockar Kvällen Hard Time !
 Mexiiiicoooo New Year At Our Place, 
Maten blev så fantastisk gott, Min Mapp med mina sparade salsamusik  spelades i bakgrunden och discolampan gav en riktig feeling Of Mexiiiicoooo... Fiiieeessta Baby, Fiiieesssta!! Det är absolut inte sista gången jag kör mexico-new year, Kan komma att bli en mini tradition i våra lilla familj, Det påminde så mycket om MINA nyår från younger days i Hemlandet... Dofter av olika rätter, glad musik ,happy faces och folk som dansar till african salsa music. I Love it!
Mellan maten dansade vi, tog bilder, dansade, och åt mera.. sedan närmade det sig tolvslaget och vi sprang ut och kom i lagom tid när våra grannar ett hus bort kom ut med deras JÄTTE fyverkerier,  dom hade stoooor fest med huuur mkt folk som helst som kom ut och de bjöd över oss att samlas på ihop med dom och skåla in året vilket vi gjorde, jag och min alkoholfria bubbel i högsta hugg och min kido i den andra handen, N  och resten av gänget man inte ens hade en aning om existerar ahahah! 

HAPPY NEW YEAR PEOOOPLE!
Vi kommer tillbaka och ja nattar min överenergiska unge som dock slocknade ganska direkt!
Sedan fortsatte vi kvällen med lite efterätt såklart, Inte fasiken har vi glömt efterätten, bara varit upptagna med att äta mat och dansa salsa hahahaha!  Det blev friterade bananer som jag först rullade i kanel, åt med lime och sockermarinerade jordgubbar, glass , sirap, mandlar och mynta på toppen, FARLIGT GOTT !
Runt halv 4 var festen Över... Nöjda och nyktra kröp vi ner i sängen och somnade så gott !
HAPPY EVER AFTER 2018!
Vi sov ut och sov så gott, vi vaknade utvilade och sååå nöjda med allt, vi till och med diskade igår så inget stök, bara det lilla som påminde om gårkvällen och det nya ¨året vi firat in... Vi hängde hemma hela dan sedan var hon tvugnen att ta bussen tillbaka till bohuskusten, 2 timmars resa tillbaka, Goood Luck ahha!
Själv plockade jag fram gårdagens rester... Muuumms, Rester är inte dumt iaf - Och så har jag tagit ledigt imorgon (tisdag) Så vi ska bara se till att njuta av The New Start , Sova Ut, kanske grädda morgonfrallar till frukosten , ut och leka på skolans stora lekplats som vi är grannar med..Sedan  in i värmen pyssla med hans pysseillåda  och titta på Musses Jul I Ankeborg  mot kvällen...  En Riktig L.éon Dag Med andra ord ! <3 
- 2018 Välkommen Till Ljuset Of Your Life -
 
 
2 kommentarer
Emmy

Men WOW!!!!!!!
vilka fester du ställer till med !! Så grymt duktig du är!! Och hur jävla snygg är inte du i ditt nya hår, har du gjort det själv?
Puss och god fortsättning 💕💕

Svar: tack snälla :D ja det blev verligen en lyckad kväll och kan inte vänta ett år till för att kanske uppleva det igen ahaha,
Tack, det är det här håret jag gjorde i lördags, skitnöjd :D
Chanel

Sandra

wow, Vilket härligt avslut på året, , och så fina ni är :)
jag blir hungrig bara att titta på dina bilder, recept på riset ? ser jättegott ut!

Svar: eller hur, kunde inte slutat på ett bättre sätt faktiskt, men nu tilbaka till verkligheten och se till att även det här året blir ett bra år,vi hoppas på detta iaf :D
haha , det finns rester kvar än, åt senast idag, sååå gott! kan skicka recept till dig nån dag snart, jag som är världsbra på recept, men ring mig bara, lättare att säga och ge en beskrivning ju :)
Chanel