Italiano Afton-

 Vid 19:00 kom L.ena och K.urt  på besök hos oss och vi avnjöt en fanastisk god lasagne som de bara älskade, de minns inte när de åt så god lasagne senast aahah, Jag har mina knep vetni! Berättar aldrig mina små hemligheter med min lasagne för det är bara hos mig mina vänner ska njuta av en fantastisk god och saftig lasagne..  Vi skålade med ett glas rött och pratade livet och flera gånger ville dom skriva upp musiken som gick i bakgrunden, mkt intrument , behagligt och helt fantastisk stämning får man med rätt musik i bakgrunden men som aldrig tar över .. I Love It, blir som en liten och avskalad temakväll..  De älskade kvällen och önskade fler såna kvällar och mer lasagne till folket,  lasagnen var helt slut så lovade att göra mkt mer next time som de kan ta med sig ahhahah! 
 
 
2 kommentarer
www.teresia87.blogg.se

Mys 😍

Aytan

Åhh va mysigt och fint gjort av dig o bjuda dem på din magiska lasagne😍 Åhh Léon börjar bli stort, redan fått besök av tanden 2 gånger😍❤️ Vi längtar sååå tills ni kommer, cant wait😘

Svar: Jaa supermysigt blev det :)HAhaha yeees tandfen har varit på besök 2 time nu 😅😅🤩🤩
Jaaaaa ser väldigt mkt fram emot nästa besök ;)
Chanel