City Of Starting All Over Again

 
 
Helgen har varit toppen, började helgen helt underbart med dateenight med min son, var ju ledig fredag så jag ringde och bokade det som ebhövdes bokas, hämtade hans presenter till hans födelsedag så de finns hemma hos L.ena och K.urt 

Jag planerade in Middag och Bio inne i stan, .. Vi käkade 3 rätters På italienska restaurangen Vival nått på Heden... Mysig restaurang som kändes lite som vinkällare nånstans i "Italie", God mat och snabb service då vi berättade att vi skulle på bio efter..Ägaren av restaurangen såg till att vi fick snabb service och han var såg till att vi var högsta prion, det uppskattade jag verkligen då tiden var knappt.. Vi hann iaf äta fantastisk god middag, förrätten enkel men jättegott, och så tog jag pasta med oxfilé smörstekt svamp , tryffelolja och ruccosallad, grabben tog pizza såklart, itne så mkt italienskt över just den pizzan det men det var det han önskade, hans favorit Hawaiipizza..och sedan tog vi  efterrätt som slank ner snabbt då vi hade på tok för bråttom..
Min Dejt ;)
 
 
 
Klipper och Klipper hans hår, men den kommer alltid ikapp mig hahaha, Nu är det flätor som gäller, Han är ju såå fiiin i flätor och det sparar mig tid på morgonen ! !
Vi tänkte baka lite när vi kom hem men  slutade med tacokväll ist.. Lika bra det.. Baka kan vi göra annan dag... 
 
 
 
2 kommentarer
V

finaste ni, Så mysigt ni har det, bästa mamma har Leon !

Svar: <333 tack bästa ;)))) verkligen mysig kväll..
Chanel

Tant Bea

Gud vilken mysig fredagkväll , också hört bara positivt om den filmen :) kanske nått för mig , älskar ju barnfilmer 😍😍

Svar: det var det, riktigt supernice =))) jomen seriös den filmen var jättebra :D) Se den hhaha det blir du och 1000 andra skitunagr :D
Chanel