Hagamannens Egna Ord

Fortsättning på Spår som mitt tidigare inlägg: Hagamannen: 
 Här nedan är en klipp på När Hagamannen berättar med egna ord om en misshandel han utsattes för , för några år sedan efter han avtjänat sitt straff i fändelse.. !
Han berättar om  händelseförloppet och hur det har påverkat han !:O alltså misshandeln mot han!
Tänka att denna idiot satte Umeå  kvinnor i skräck under flera flera flera år! , 
han är personen som våldtog och använde så mkt våld att man klassade hans överfall  som mordförsök,  han biter av örat på ena kvinnan, försöker sparka ner henne ner i älven en isig vinternatt och lämnade en annan att dö i kylan efter att ha svårt misshandlat henne och i tron om att hon var död.. kvinnan överlevde överfallet tack vare att han trodde att hon var död. han använder våld som är så brutalt att dom här kvinnorna alltid kommer leva med ärrad kropp och själ, , Hagamannen har avtjnänat sitt straff och  kommer ut och några unga killar tar lagen i egna händer och bankar skiten ur han med golfklubba , och då sitter han och tycker SYND OM SIG SJÄLV? alltså käftsmäll ska han ha! för att inte veta bättre 
Jag är överdrivet förvånad över att dessa killar inte förstörde hans liv för gott, , krossa knäskålarna, krossa det han har mellan benen och det blir rullstol för resten av hans liv, tyvärr , det är det enda jag har att säga, idioten kommer så sjukt billigt undan och har MAAAAAAAGE att tycka synd om sig själv efter allt han har utsatt kvinnor för  ?! 

Hasse tycker inte att handlingen av killarna var bra, man ska inte ta saken i egna händer,  men jag säger såhär, dom kunde gjort det bättre , japp, de här killarna kunde varit vassare men tack för att ni gav lite smakprov för han, jag är tacksam att NÅN gjorde nått, det kan inte vara så att lagen gör att ingen längre reagerar mänskligt, dessa killar reagerade mänskligt och hade mäskligheten reagerat lite mer mänskligt och inte som robotar så hade det inte funnit så många som hagamannen, !  Hagamannen (Nicklas) som han heter, han fötjänar livstid i fängelse eller i rullstol ! 
Då vet man åtminstone var idioten befinner sig  !

Jag blir till och med provocerad att säkerheten var så skärpt när det kom till rättegången med hagamannen när han utsattes för brott medan andra kvinnnor och brottsoffer  som blir våldtagna, missshandlade , hotade till livet  får stå öga mot öga med gärningsmannen som har utsatt  dom för våld och skräck och dom ska nu återberätta vad de har blivit utsatta för, det är helt galet , varför fick hagamannen specialbehandling ? !  Varför ska hagamannen ha massa krav ? han fick vara på en okänd ort under rättegången när det handlar om att han blev utsatt för våld.. nått är ju galet fel på mänskligheten som har makten inom brott och straff ! 
Kan inte hagamannen stå öga mot öga mot  gärningsmannen och peka ut gärningsmännen  så kan han flyga och fara åt helvete, ingen borde bli dömd för detta som jag ser som ren trams!, 
Ingen såg nått, ingen vet nått , PUNKT ! Det är så dom behandlade tex fittjavåldtäkten, "Ingen" såg nått och alla skyllde på varann" så varför får hagamannen specialbehandling ? är han ett spcialfall ? är det han man ska skydda? stackars Hagamannen som har så många som hatar han att man måste ge han mer skydd? Fuck oooofff, egen medecin your fuckhead!  Värsta är att han fick skadestånd den jäveln! 
 
1 kommentar
www.teresiajane.blogg.se

För min del så kan han gärna ha blivit ihjälslagen eller förlamad men det finns ju också en förståelse för att rättssystemet bygger på en grund som säger att man inte kan ta lagen i egna händer även om befolkningen gärna såg att det var så! Jag tycker absolut att de kan gå och dö allihopa. Snart släpps Niklas Eliasson (Örebromannen) och det finns en rädsla här eftersom återfallsrisken bedöms som hög av kriminalvården. I det fallet har jag svårt att förstå varför de ens släpper ut honom och det skapar en större förståelse till varför människor tar lagen i egna händer..även om det enligt rättssystemet inte är okej!

Svar: Ja, förlamad for Life, det hade varit min medicin för denna avskum, När rättsystemet inte ser problemet i vissa falll så har jag fullt förståelse att det finns folk som reagerar och agerar, ibland önskar jag att jag var en av dom, om jag hittar en perfekt metod så hade jag gjrot det, gått emot lagen i vissa fall , om vi människor inte kräver vår rätt att vara med och utveckla och göra förändring så kommer vi aldrig se förändring, lagar är skapta av ingen annan än just andra människor, och vi märker att allt för ofta är det robotliknande personer som skapar ett rättsystem som inte alltid ser mänskliga känslor.. jag tycker inte man egentligen ska behlva ta saken i sina egna händer, men jag förstår dom som gör det som tex i ett sånt här flall, eller breikviqs fall som tex Örebromannens fall, dom har gjjort för mkt skada helt enkelt. för det är väl han som ser ut som utvecklingstörd och som brutalt våldtog tjejer och satte hela Örebro i skräck? uuuuusch den där saken borde sitta på livstid, han är sån stor risk att släppa ut i samhället, han hade ju ingen känsla i kroppen när han berättade om sina offer ens :O/ ta med dig kniv och hammare när du går ut för fan!
Chanel