Nightlife With Old Friends-

Jaa, Man kan ju säga att jag har flängt runt en hel del det sista..
 
Västerås och Sthlm .  jag hann hämta grabbens sista presenter 
 Var på lyckad möte och det firade jag med en stund av stillhet..Gud va underbart det är mitt i röran, att stanna upp och njuta av tystnaden!
 
sedan kom jag på att jag hade planerat in en datenight med F.anny i Borås på Lördag
dvs igår... , Jag åkte till Borås och vi började med vinbar då jag kom in kl 18:00 och vi hade bokat bord kl 21:00, Det blev en underbar start på kvällen på Viskans Vinbar.
Därefter tackade vi för oss och drog till restaurangen där vi beställde in lite mer bubbel och inväntade maten!
MMmm Sedan kom dom in med våra favoritmat.. Herruuud va man åt och åt och åt !
 Drog till någon klubb senare för att dansa loss lite som gamla tider i Borås haha!
Blev inte så värst mkt festande 
Efter vi hade gjort allt vi skulle göra så kommer vi på att nattbussen jag skulle ta hade vi kollat fel på så där var jag i Borås och ingenstans att ta vägen och mitt batteri på 5 % , höll på att svimma, F.anny s syster N.elly körde oss till stationen när vi var klara ute, hon skulle köra hem F.anny, men sedan fick hon vända och hämta mig och köra heeeela vägen till Gbg hem till mig, allts hon är ju guldvärd hon! , Herregud vilken tur, jag var hemma kl 04:00 och kl 06:30 skulle jag vara på bussen och hämta min grabb, ahhaha, det blev inte mkt sömn för min del med andra ord.. Herreguuud, men det fick gå, det var det värt.. att få träffa F.anny igen för en oslagbar afton!  Söndagen idag var jag inte mkt av en pigg höna inte !
 
2 kommentarer
Emmy

Shit vilken mysig kväll och va snygg du är!!! Förvånar mig inte minsta att du fångade fotografens uppmärksamhet!
Din topp var har du köpt den 😍😍❤️

Svar: oohh, tack snyggo!! urtreevlig kväll i Boooorås :))))toppen är köpt i en butik här i Gbg, vetegudarna vad det heter men det är ingen stor kedja om man säger så :D
Chanel

Fanny

Så rolig kväll som alltid när vi är tillsammans 🥂💕 tråkigt att jag valde fel skor bara😂