Inside Our Bubble

Heeej världen utanför våra lilla värld !!! ;D
 
Jag sitter själv i skrivande stund, Big A med sambo och dotter plus min grabb är över hos Big A mamma och syster och har en mysig kväll, själv är jag helt slut efter våra tacokväll här.. Vi tänkte vi skulle avsluta våra sista kväll med tacos och film och det blev tacos men säkert ingen film då dem är borta, men riktigt skönt att få slå sig ner och njuta av tystnaden , jaa, det har ju verkligen variit full rulle sen vi kom i torsdags ...
 
Torsdag när vi landade här så vart det rätt lugnt,  vi skulle uppdatera och planera inför mini barnalaset på lördag,  vi köpte med oss thaimat, vi köpte flera rätter som blev till nästan en mini buffe hemma hos A.ytan med familj.. supertrevligt ,, äta gott och planera de kommande dagarna.. unagrna vart så glada att se varandra igen, ett mycket kärt återträff,,aahah jodå de var mkt kärleksfulla mot varann.. till 80% av tiden, :D 
Thailyxx!
Godiskalas På deras gigantiska balkong
 
Fredag, Ärenden på stan , planering, mini påskmiddag senare på kvällen Och bakning av födelsedagstårta mitt i natten, A.ytan bakade och jag tittade på och gav henne ingående skvaller hahah! 
 
Lördag, Kalasdagen , det bjuds på fantastisk vårväder så slappa byxor och A.ytans Converse åkte på direkt då vi skulle åka och köpa det sista samt passera systemet.. vi såg fram emot en oslagbar barnkalas där vi kan fira våra småttingar... Och går allting som det skulle så skulle vi avsluta kvällen fint med ungarna, lägga dom sedan blir det vuxentime med utgång, jaa, hennes sambo A.ndreas skulle såklart vara hemma  och vi skulle passa på att gå ut för första gången ihop sedan 2011, jaa, det var sist vi gick ut och kalasade ihop jag och hon, och så skulle det bli första utgången i V-ästerås för min del så vi hade en lång lördag framför oss !! =)
 
Ni Vet Känslan av att slänga på sig Converse skor för första gången på ett halvår! r
 
Fixat och Klaaart, ungarna klädde ut sig , Mitt lilla trollkarl fyller 6år på tisdag så kalaset ägde rum på lördag och Prinsessan C.eline fyllde 3 år i torsdags så vi slog som sagt ihop detta så de skulle få fira tillsammans, de ville klä ut sig så han fick trollkarl set i present av mig och resten av hans presenter tar vi hemma sen! 
A.ytan gjorde dock det hela jättebra genom att köpa två liknande presentpåse och så köpte hon smått och gott till de båda i varsin påse, helt perfekt.
 
Grattis  L.éon, mitt vackra trollkarlunge  Och sötaste  prinsessa C,eline !
 
De fina tårtorna som A.ytan bakade till ungarna, jösses så glada de vart när de fick se detta ! :D <3
 
 
 
Underbar kalas och glada, nöjda och busiga kids sen när vi skulle avsluta kvällen coh natta de!
NU förstår jag likheten mellan Will Smith son och min son som alla säger, jodå lite lika är de väl ! ;)
Efter vi nattat kidsen tog jag glas bubbel och A.ytan tog sig ett glas äcklig alkoholfritt bubbel sedan körde vi in till stan där vi skulle besöka hotellet som hon tjatat på skulle vara mitt varit ställe, Såklart The St.eam Hotel, och ask me om jag föll.. Just Loooove It...
Dit måste jag återvända och uppleva på riktigt med spa, middag och övernattning, balsam för själen!.. den här gången var det inte så livat eller de som var där kändes som afterwork folk så jag gissar att det beror på påskhelgen, men det var superfint och allt var såklart i gammalt stil, som ett vinterstuga där de bevarat det gamla sååå väl.. I fucking Loove it ! 
 
 
Vi gick vidare sen till ett nytt ställe i stan, Royal , vi hade på tok för skoj där,, 
Det var skönt sen att komma hem med kebabrulle och nästa 2 liters cola, eller jag menar grisrulle/Gyros hahaha!  en stor sådan fick jag med hem och jag åt mig mätt sen hemma innan man slocknade gott !
 
Det är som sagt  sista kvällen här i Västerås  ikväll, Imorgon är måndag och då skulle vi egentligen åka hem, men ändrade planer,  Vi skall luncha med T.eresia i Västerås sedan tar vi våra mini  tripp vidare till nästa destination And I Can´t Wait !
 
4 kommentarer
Aytan

Taaack för en fucking jävla AWESOME helg😍❤️ Är sååå nöjd med allt vi planerade, det gick exakt som vi tänkt oss in our minds😉 Detta is a memory for life, Léon och Celine kommer minnas detta förevigt👌👊 Sen så är dina bilder fucking AWESOME👌❤️ Utgången var sååå najs och välbehövligt. Som du själv beskriver, omringad av idioter, kunde inte sagt det bättre själv, vilken kväll alltså🤣🤣

Emmy

Ni lever livet 😍😍
Wow va leon fin och så stor han blivit 💗💗 GRATTIS På födelsedagen till dom båda ! Och kolla på dig SÅ snygg jag dör !!!! Kändismamman ju!

Var ska ni nu då?😘😘

Terre Andersson

Alltså Léon 😍😍😍 Sötast!!!

Sandra

Ooh GRATTIS finaste Léon 💙💙💙
Vilka härliga bilder och så fina tårtor !! Duktig din kompis är :)