Happy Birthday

3 é April 2012 Klockan 20:15 På Helsingborgs Sjukhus 
Idag för 6 År sedan Gjorde Du Ett Storslaget Entré Rakt In I Mitt Hjärta 💙💙
 
Idag 6 År Senare Rockar Du Fortfarande Min Värld 🌟
Grattis På 6 Års Dagen Min Lille Prins 👑👑
 
Ps. You Are Sooo Cool 
You Are Soooo Coool 👑🎂💙
Vi Är i Stockholm just nu, Fått ta över Ch  Lya så  att vi kan få ett par dagar i Sthlm också, grymt snällt , vi landade här igår oh han överlämnade nycklar mm och hängde en stund med oss på ett jävligt oskyldigt sätt..
 
Han smög tillbaka sen efter läggning och vi hängde hela kvällen.. kl 02:30 skulle jag gå lägga mig och han skulle åka hem för han skulle upp och jobba kl 07:00 men så kommer jag på att jag inte köpt ens en liten bakelse till min grabb så jag kan sjunga för han på morgonen , vi kom ju rätt sent och vi har typ firat dom hela helgen så jag gömde helt bort , Så mitt i natten kastar Ch sig upp och skulle göra en lyxig fransk kladdkaka så jag har nått att komma med på morgonen Hahaha , Så sagt och gjort började han baka och jag underhöll han , och det blev en jättefin och supergod natttårta som jag gick in till L.éon idag, Gud va lycklig han vart !! Så Den här jesus  räddade verklgien en glömsk mamma och det var väl tur, vete fan hur man hade räddat den situationen annars, Den stunde föll jag lite extra hårt,  😅😅
Nu skall vi se vad vi ska äll hitta på för fortsatt mys här i Stockholm idag ! Vi har lite idéer  och efter Ch  har slutat hämtar han oss och kan vara våra guide idag och jag tror jag vet vart jag vill ta Léon idag :) med vi ska även försöka hinna träffa Sofia med Sina två kids imorgon men vi får se vad vi hinner med som sagt, men vi har det fint , Jag har saknat Stocholm!
Jag minns plötsligt så många sjuka händelsen som inträffades just i Sthlm i min ungdom ha ha ! 
We Love Life 🌟
 
 
3 kommentarer
Emma

Hipp Hurra hurra hurrrraaa på din födelsedag , sötaste och coolaste Leon

Diana

Wow grattis till världens coolaste unge !
Han har den snyggaste stilen jag sett på en unge alltså haha skicka in han så han kan bli barnmodell fan!!

Så kul att ni är i Stockholm men riktigt synd att du inte nämnde detta tidigare , men det verkar som att det är en kille på Gång i Stockholm och då kommer ni väl komma hit lite oftare kanske :) kul med bloggen , jag ska spara den och följa er ! puss och kram Diana

Svar: Welcome hit gooorge!
ja, det var skoj med Sthlm resan men sååå skönt att vara i Gööööteborg igen, ska blogga ikväll så jag får skriva lite mer då ;)
Chanel

Sandra

Finaste Léon 💖💖💖 grattiiiss!!!!
Dör en smula varje gång jag läser ”Jesus” hahahaha ! Men Hilma gulligt av han att baka tårta till Léon , honom får du hålla hårt i ! ;)