Höstmelankoli-

Dagarna rullar såå fort förbi
Känner jag mig ovanlig aktiv, pigg och glad på livet för att vara höst, höst älskar jag , men höst gör mig även både trött och lat hahah. fast vintern gör mig latare så vi skall inte ta fram glädjedansen riktigt än, Vintern Gör mig förbannat trött, speciellt när det är Skiiiitväder och det är snuskigt kallt !, då vill du gömma dig för världen, det tillståndet är ångestframkallande , speiellt när du VET att du mååååste ut i det kalla!  I HATE IT!
Men än så länge har hösten varit riktigt mysigt... dagarna springer så fort förbi att jag har nog inte ens riktigt förstått att det är verkligen slutet på september snart, Oktober knackar på och snart är det dags att öppna upp portarna för ännu kyligare morna och kolsvarta eftermiddagar ! Inget positvt kan komma ur det !  
 
 
 
 
 
2 kommentarer
www.teresia87.blogg.se

Kul att du lyckades välja till slut 😊 Det blir nog kanonbra det där!!

Emma

Så glad att läsa att allt går såpass bra för er , du är bäst ❤️❤️