Lek & Bus & Sundaypizza-

Ett Regnigt Göteborg denna söndag, 
Planerade söndagshäng med V.anessa och hennes son och hennes systerson som är endast 2 år!
Vad gör man med 3 ungar ?
Man Drar till lek och buslandet såklart och hänger där med busungarna som fick härja fint i ett par timmar !
Efter flera timmar med lek och massa bus åkte vi  till det relativt nyöppnade restaurangen och kör en fin pizza bufffé som dem serverar direkt vid  bordet, detta var verkligen riktig trevlig itailensk-inspirerad restaurang med antingen pastabuffé eller Pizzabuffe som dem serverar direkt till er, , fyfan va nöjda vi vart,
Bowlingen på andra sidan glasrutan, trots detta inga störningar, tack vare den stora lokalen!
Pizzaaaasunday!
Pizza Nr 2, och sedan blev det säkert 4 andra pizzor, hawaii, 4sorters ostpizza, en vegetarisk pizza, , en annan med lufttorkad skinka mm, och kycklingpizza osv. Heeeerrreguuuud folket, jag kan fortfarande inte andas !
Alla var SÅ nöjda och V.anessa var glad över att hon hade mig som vän som har  nyfikenheten med mig när det gäller att hitta nya ställen att uppleva , restauranger att testa och alla saker jag alltid  hittar till., för detta blir hennes nya favorit sa hon!   Som tur åkte vi bil dit så hon körde hem oss vid 21:00 , man hade fan inte orkat gå en meter efter så mkt mat! 
Dem ahde även fräscha toaletter, då brukar det bli pluspoäng för mig ahhahah!
 
 
 
2 kommentarer
V

Men shiiit vilket ställe, pizzorna ser ju så jättegoda ut !!!😍😍😍 förstår att ni var nöjda :)

Sandra

Gud va lyxigt det där låter !!!