One Day Baby We´LL Be Old And Think Of All The Stories That We Could Have Told-

Lördag,
L.éon såg fram emot att tömma sin spargris,
trots att det inte var så längsen han tömde så lovade jag honom att en lördag när vi flyttat ska han tömma detta  så vi itne glömmer av det då alla gamla mynt försvinner nu i Juni väl ?  Så den efterlängtade dagen vart igår!
Han tömde och räknade , jag trodde ungen skulle ha car max 250:-
Men Han var visste lite rikare, 400 står det men så hittade vi en 20a till, så han hade totalt 420 :- och så redo med sin ryggsäck på ryggen fullt med mynt för lite shoppingtur..
Vilken killen , han frågade vad allt kostade , och ibland tyckte han att det var lite för dyyyrt och skalade av lite, jag lät han göra precis vad han ville men ALLT skulle han betala själv så han vet hur snabbt pengar faktiskt försvinner, trust me, det blev en mkt lärorik dag för han, vilken RESPEKT han fick för pengar plötsligt hahah, Han köpte inte så mkt godis som jag trodde, för första stopp var änd¨å den stora godis"fabriken" / butiken!
VI hann till flera platser samt  olika butiker, FÖrst Backaplan, sedan drog vi till hjärntogerts alla små mysiga second hand butiker där han hittade en liten "hund " som såklart fick namnet AMORRR! Han köpte så många bra saker,  riktigt dduktig var han, ville han ha glass fick han köpa detta själv , jaa i princip allt till han själv fick han köpa med sina egna pengar , , vi hamnade på mysiga haga där var vi ju sist i somras och dansade i regnet , så det var mysigt att återvända ännu en regnig lördag, otroligt vackert upplägg av delikatesser längst hela gatan och såklart ville han ha ett par st. , han såg en tiggare som satt inne i nordstan  och då  plockade han fram fem st 1 kronor av sina pengar och ville väldigt gärna ge det till mannen vilket han fick , jag kan inte annat än att vara stolt i hemlighet hahahah! Han fick dock veta att detta var riktigt bra gjort, 
Mr COooool
 
 happy Boooy som hade hela 153:- över som han kan ha i sin plånbok och göra av med allt eftersom !

Resten av kvällen blev det  tacos och att tillsammans med kvinnan med sitt barn titta på Eurovision och heja på Sweeeeeden och Svenljunga killen Robin !  Visst hängde man en hel del i lilla byn Svenljunga  en period i tidig tonår så jag kände att jag så gott som kände Robin och att jag nästan var på scen själv hahaha,  skämt åt sido nu för guds skull :D
 
 
 
 
 
3 kommentarer
www.teresia87.blogg.se

Hahaha vad söt han är :) Verkar rätt ekonomisk faktiskt med tanke på hur mycket grejer han köpte och samtidigt fick pengar över..bättre än vad man själv är hahaha

Svar: jaamen eller huur!! Han var riktigt ekonomisk och jag har mkt att lära mig däärifrån :O)Han frågade vad precis ALLT kostade och ibland tyckte han att det var för "dyrt" och då ville han inte ha det hahahaha! Jaa, om man själv var hälften så ekonomisk oooohhh :o)
Chanel

V

Alltså coolaste killen , du ska vara en stolt mamma, vilket jag vet att du redan är men alltså faaan va fint gjort , att ge bort lite till tiggaren och även tänka på andra 💖 Bästa killen 😘😘😘

Svar: jaaa hans omtänksamma sida visade sig väldigt snabbt faktiskt, han ville köpa och dela med andra, ungar kan ju vara giriga ibland, vill ha typ godis för ALLLA pengar när dem får välja fritt, men här visade han mer mognad än sin egen mamma :/ :D
Chanel

Sandra

vilken rolig grej att göra , jag förstår att han var nöjd med sin shoppingdag fina killen :)

Svar: mycket skoj, man måste ju ha nått att se fram emot när man sparar, annars vet man inte ens vrf man sparar :-D
Chanel