Ohh Happy Day-

Ännu en undeeerbar dag med sol och värme !
Styrde upp en träff med L.éons gudfar H.enrik då vi hade bestämt att idag skulle han få sin efterlängtade cykel, , , I butiken kikade vi på massa cyklar och det fanns bara en som jag förälskade mig i direkt, Vi hade tänkt oss en Peak men landade till slut på en färgglad fin cykel från Crescent
 
 H.enrik överraskar med att köpa allt detta till han, Jag fick inte ta ut en krona för att bidra med liiite, utan han sa att han fick välja vilken cykel som helst i hela butiken oavsett pris, bara L.éon är supernöjd så är han nöjd, en  present från Gudfar till Gudson säger han, allt gick totalt på 3200 inkl stödhjul och liten korg, det var car 300kr rabbat drf landade vi på 3200:-  jag personligen hade tänkt mig nått på 1500 kr liksom ha ha, Han kramade H,enrik hårt när han fick välja denna cykeln och det fanns på lager och det var bra att konka ut skiten,  L.éon har verkligen en generös gudfar milt sagt..  Vi åkte hem till han där han monterade ihop allt och sedan fick H.enriks systerdotter  I.sac köra oss hem med cykeln sen.. vi är så nöjda och så tacksamma , L.éon är i sjunde himlen!  H.enrik är beeeest Han! ;)
 Innan dem körde hem oss för att hitt hans lilla hjälpm rullade han runt utanför H.enriks bostad med H.enrik som stödpolis :D 

Sötaste Cykeln
--------
På kvällen  hamnade jag och L-éon  snart på den indiska restaurangen med underbar inredning, sådär flummigt och hippie, Loooovely..! 

snabbt beställde vi in lite smått och gott och jag tog kycklingspett med salsa till grabben, nanbröd med gurka-vitlökyogurt med lime, och så lammgrytan med färsk ingefära ,vitlök, chili, koriander m.m. , allt var SÅ gott, seriööös, som jag rekommenderar detta stället för er som ej varit där tidigare,   en ny favorit, We Loooove It ! ,
 
6 kommentarer
www.teresia87.blogg.se

Vad gullig han är Henrik :) Superfin cykel och jag förstår att Leon är nöjd! Den där indiska restaurangen måste vi äta på när jag kommer och hälsar på!!! :D

Svar: viisst eeääär han :D jag tok-diggar cykeln lika mkt som L.éon ha ha !
Japp, dit MÅSTE vi !, bra priser och så mycket för pengarna, Hallooowww, here we come haha, fanns dessutom en hel meny med bara vegetariska urval ;)
Chanel

Tant Bea

😵😵😵 Men Shit vilken gudfar Loen har, GRATTIS till den nya cykeln Leon, det blir en rolig sommar för han , finaste killen !!!! ,

Men vad heter restaurangen ? SÅ gott med indiskt 😍😍

Svar: ja han är i 7 heaven right now, han tjatar om cykeln hela tiden, dock har det inte blivit mkt cyklande menn snart sååå.vi kommer hem sent och så har det vart kasst väder , blääh!
Chanel

Emmy

herrgud vad den där henrik är snäll , och så fina bilder på dem tillsammans .

tuff cykel till en tuff grabb!
Men FAN va hungrig jag blir av bilderna, Ge mig !

Svar: viiiiisst är han!att man inte hade en sån gudfar själv när man var liten haha, L är sååååå nöjd med sin nya cykel och det är jag med, var när apå att han tog en ful cykel men jag var där med min önskan, då jag VET att han kommer ångra sig om han tog den andreps. jag vet, vilken restaurang alltsåå, jag åt för 100personer hahhah
Chanel

Aytan

Gud va fint av Henrik😊❤️ Så otroligt fin cykel men klart den måste vara fin då det är en fin pojk som skd cykla med den😍 Åhhh va gott det ser ut, indisk mat alltså👌👌👌👌

Svar: eller hur !, på tok för snäll är han! och jag är förälskad i hans cyekl och L.éon är mer besatt av den :D Jaaa, Indiskt är riktgit riktigt gott :=)
Chanel

Aytan

Gud va fint av Henrik😊❤️ Så otroligt fin cykel men klart den måste vara fin då det är en fin pojk som skd cykla med den😍 Åhhh va gott det ser ut, indisk mat alltså👌👌👌👌

Therese

Världens bästa gudfar 💙💙💙

Svar: I Knoooow ;)
Chanel