Livet-

Första morgonen och förmiddagen som vi bara ligger i sängen och slappar,
inga planer, inga inbokade möten och  inga större måsten, känns pretty niiice, jag hade behövt ringa några samtal, dryga samtal som tex CSN men jag låtsas att det problemmet inte alls existerar.. hahha, jag stänger av det helt enkelt! Ist  ligger jag här, hör ljudet från arbetskillarna som borrar i det som snart skall föreställa ett kök, inget jobbigt ljud eller oväsen, dem småborrar mest, L.éon ligger bredvid med min telefon och gör småljud ifrån sig undertiden han spelar ett spel , Tv-n är avstängd och jag ligger  här och nyser och hostar lite lätt och tänker på livet, det gångna livet, nuet och inte så mycket om framtiden, framtiden är trots allt minuter och sekunder bort, och i min närmaste framtid ska vi gå upp och äta lunch, det är min framtid det hahaha, Hur ser DIN framtitd ut ? !:=)
VIll tillägga att jag verkligen varit jättesjuk, fick hräomdagen en grej i ögat, som glassplitter kändes det som, vi sköljde med vatten och gjorde ALLT, ögonen började svullna och bli rö som tomat, blev febrig för jag hade sån satans smärta och nästan panik för vi fick inte ut skiten, det började kl 19:00 prick, kl 00:00 ringer jag 1177 och var i luren i 50 jävla minuter och inget svar, somnade i luren med världens smärta, vaknade med JÄTTESVULLNADE ÖGON, röda och sååå ömma, fortfarande känslig är ögat men hoppas på förbättring , stackars mina ögon, inget smink sen dess och jag ligger i sängen och tillåter mig själv att bara ta dt jäääävligt lugnt,
 
 
 
 
2 kommentarer
Lisa

Viktigt att du får ut vad-det-nu-än-är så det inte ligger kvar i ögat och skapar större problem än nödvändigt.
Kanske borde besöka Ögonakuten eller vårdmottagning?

Svar: ja, jag tror vad det nu än var som var i ögat försvann allt eftersom, men man menar på att det kan ha blivit sår i ögat då grejen fastnade rätt så länge. så jag skulle avvakta samt min vän H.enrik har massa ögonvatten eller vad man kallar sånt, han har en del hemma och skulle komma över med det i helgen :) han tyckte också att jag skulle besöka ögonakuten men jag envisas alltid när det kommer till sjukan :/ åker in vid nära döden upplevelsen :o riktigt dåligt men sant...:O)
Chanel

Tant Bea

men fy va läskigt, ögat som är så känslig annars med.
krya på dig vännen , jag rekommenderar att du ringer igen får en remiss till någon ögonläkare !


Svar: Ja, inget skoj alls .( jag var rätt lugn första 10min för jag är rätt känslig mot damm och får det lätt i ögat så jag jgorde alla måsten när man fått nått i ögat men det blev bara värre och värre, usch, fick ju panik och sprang ut hahahahahah1 Draaama ! men det kändes som nån tog kniv och skar bort halva ögat liksom ! Japp jag har allt ringt dem igen.
Chanel