Kort Biografi Med Litet Testamente-

Tog en mysig fika med  Mitt i ruset igår, Grabben på dagis och jag på stan på ärenden så vi passade på att ses på hans lunch för en fika och lite prat.. Jag har ju lovat en jävla massa människor att vi ska ses när vi flyttat, men så har vi varit segstartade, eller jag har trivs med attt hänga enbart med grabben och passa på att riktigt njuta tillsammans och få igång han här, hitta tryggheten och kärleken direkt , och det gör han inte om jag direkt ska träffa vänner varje dag, utan jag har prioriterat oss främst, egen bubbla , ta dagne som det kommer utan planer och se nytt folk och njuta av "nya intryck" i det nya vardagen, jag har egnetligen inte haft behóv eller intresse för att träffa folk heller, efter om jag har sett fram emot det, , så igår fick det bli snabbfika, bästa att ha kommit tillbaka till "stan" är alla mysiga ställen där man kan slå sig ner och  ta sig en Latté ,  till och med helt själv ibland, skulle man gjort det på kusten skulle dem svimmat ahahha, men så finns det inte mysiga ställen för just fika,
Jag gjorde en fantastisk god middag igår när vi kom hem, jag bjöd brandmannen H.enrik och Holländska Jack på dinner, våra boende på gemensamma boendet..   Asianstye och dem var glada vill jag lova, dem sa att doften var helt ljuvlig och dem var illa tvungna att komma fram och dofta , och när jag bjöd dem på middag blev det ett snabbt JA, ahhaha vi satt och babblade gott och försökte lära känna varnan lite bättre, man bor alla tillsammans men man hinner knappt ses, vi springer iaf inte på varann och det är en fördel men att samtidigt ändå få random sällskap från ingenstans hahaha, Middagen var mkt uppskattad iaf !
 
Efter middagen hamnade vi nästan i matkoma, sedan tog vi oss upp och tog en kort promenad runt huset och stannade till vid närmaste lekstället där han fick leka av sig LÄNGE medan jag både pratade i tel med S.andra och fotade med min sorgliga mobilkamera !!
En stund för lek
 
 
2 kommentarer
Aytan

Men va mysigt :) Leon har verkligen världens bästa mamma! Asså det ser ju fan ut som spicy hot mat. Snälla nu när du flyttat till Göteborg kan du inte anmäla dig till halv 8 hos mig, du hade helt klart vunnit ;)

Svar: ja, vi har verkligen haft mysiga dagar och veckor, en hel del sjukdomar men trotts så har det varit toppiizzz ;)
Hhahha, tänker du matkedjan eller är det en rätt som är din favorit ? Halvåtta hos mig hmmm, jag skall bara komma på först vad jag ska laga för rätter, då jävlar kör vi all in , ps, Halvåtta varju och filmade i samma hus som vi bodde ute p¨å Ön, min granne Han var ju med , riktigt skoj!
Chanel

Sandra

Alltså din mat gumman !!!😫😫😫

Svar: kom och ta för dig ;)
Chanel