Fredagsmys

Jag har idag lovat att ordna tacos till huset ikväll, de som vill vara med får betala en liten slant på 50:- så får dem en  tacosbuffé med dryck, Dem flesta är nästan aldrig hemma under helger, så då slipper man även köra storkök style, Hade ej gjort mig nått ändå men brandmannen H.enrik ska knske oxå vara med, , Jacks föräldrar är i Sverige och hälsar på han från Holland men dem är vegetarianer så dem fixar något eget,  så jag tror vi blir 5 ihop med kidsen så det känns lagom för en trevlig tacokväll , Alla älskar våra tacos så vrf inte komma med såna idéer, ! Jag gillar sånt och jag kmmer absolut bidra med den typen av påhitt och mys time 2 time!
Jajja snart , kl 18:30 är det dags för freeeeeedagsmyyyys! hos oss på gemenskapsboendet  Hippie Wopp  =)
 
1 kommentar
Emmy

så mysigt det låter !
Jag flyttar in hos er hihi!

Svar: du är SÅ välkommen ah aha, låt oss köra huset fuullt dansen :P
Chanel