Once Upon A Time-

Nog att den här¨låten är en jobbig favorit hos mig som alltid får mig att vilja dansa av mig kläderna och inte nog med att den har spelats sönder lite överallt. men jag blir lika besatt var gång jag lyssnar på den, som att lyssna på den för första gången varje gång och jag kommer på mig nu , jag har ju ALDRIG sett videon?! :O Vilket är rätt vanligt i min lilla värld.  men att jag ändå inte varit nyfiken på hur videon är gjord ? mycket konstigt...  jag kollar bara på dansvideon med tjejerna som dansar till den så jag uteslöt orginalen utan att ens ha sett den, nu ser jag den och skrattar gott iaf, Så jävla sjukt skön, tänk om alla tjejer skulle vara så brutalt ärliga när deras pojkar sätter ring på det HAHAHHAHAHHA, Varför skämmas, gör som hon, ÄG din hoe-time  som var NOT Long ago AHHAH , underbar video och slutet gav mig extra skratttur, hundjäveln :D , men danstjejerna är det som riktigt vet hur dem ska fucka skiten ur låtens innehåll ;) I Love It Hardtime Baby!
Tjejen med dom blåa flätor Jojo, tjejen som vet hur hur man sätter den här låten på plats =)
 
0 kommentarer