You Are My Greatest Creation-

 
 
Underbar dag igår,
suuuuper träning, sedan Stross på Stan Med V,anessa ,
Efter en superhäng hämtade jag L.éon och åkte och mötte L.isa med hennes Vovve då vi bestämde at hänga på Delsjöbadet där hon kunde bada sin hund , Neeej jag är ingen djurvän och det finns inget tråkigare än att ha djur i sin närhet, emn nu så ärdet så att jag har en grabb som är helt förtjust i hundar, så varför inte skaffa några bekanta som har hundar, när han blir större kan han vara hundvakt och kasta pinnar och leka med dem, problema lööst hahha! Jag hade troligtvis dissat den bekantskapen OM inte L är så besatt av hundar,han kommer ALDRIG få en hund och då måste jag kompromissa lite, typ skaffa några bekanta som har hundar hahah! 

L.éon hade SÅ kul , hunden med!
 
 
 Another day med träning  b
En av favoriterna På gymmet !!
 GW mord next på tur
 
1 kommentar
emmy

vilka häftiga bilder på Leon och hunden :)
Ni verkar minsann njuta av livet där i Göteborg, kul att ni har kommit till rätta och allt !;)

Svar: jodå här njuter vi av livet, Gbg har aldrig tidigare svikit när det kommer tlll att ha skoj ;)
Chanel