Sunday Out-

Halvligger i sängen och kollar på hemska brott å min favorit kanal, KANAL ID, jag  var illa tvungen att köpa till den, jag är besatt av den kanalen, och just nu handlar det om ett av  USA:s mest uppmärksammade rättsfall Casey Anthony vars 2 åriga dotter försvann i över 1 månad innan hon anmälde henne försvunnen, jag följde fallet back than, och även när familjen var med i Dr.Phil men jag minns inte hur allt slutade   så jag blev sjukt nöjd när jag såg att det skulle gå ikväl...
 
Jag tiiittar och skriver samtidigt,  det småduggar ute än, regnet har tagit över sommaren 2017, det är liksom mitten på Juni och fortfarande lyser sommaren med sin frånvaro, blir man förbannad eller blir man förbannad!; jag hoppas sommaren håller sig till sept okt, för det här är rena hånet mot befolkningen  som bor i Sverige, jag bryr mig itne om sjukt heta dagar, dem dagarna vill jag ändå bara vara inomhus då det är svalare, men seriös, lite sommarregn och ljumma eftermiddaar hade räckt för mig, i det här fallet är regnet lika iskall som vinterregn,  ena stunden är det lagomt varmt sedan behöver du nästan sätta på dig vantar efter 20min, Svenska vädret har sån  jävla oklar personlighet, man känner sig lurad varje gång , det är inte konsigt att alla blir sjuka heller !
 
Jajaj imorgon väntar en lång dag med en del måsten och även bokat in lite häng med folk, vi får se hur mkt man hinner göra av dem sakerna,  och så ska jag starta soppaveckan imorgon och förhoppniingsvis en del träning på det!  Mmmmm den här melonen vill man smaka på, gärna den med passionfrukt, vilken skulle du vilja sätta tänderna i ! ? Yuummsss!
 
1 kommentar
Lisa

Jag har hittat en intressant kanal (Real Stories) på Youtube som har laddat upp en massa dokumentärer. Har tittat på minst tre stycken varje dag hela veckan. Så beroende!

Vill tipsa om tre dokumentärer som jag tror du skulle gilla:
https://www.youtube.com/watch?v=L3_W-XhdISs
https://www.youtube.com/watch?v=vABOFleXLJQ
https://www.youtube.com/watch?v=DRpS8NRycs0

Lycka till med smala veckan! :D

Svar: :o) oohh Tusen tack för ditt tips, detta måste jag spara på så jag kan sträcktitta på i helgen, jag vågar knppat in nu för att småtitta för jag vet ju att jag blir så jävla fast, :))) just nu är jag tex besatt i att hitta den försvunna Patrik :( :(
Ps. takc, det går rätt bra med smala veckan förutom att man ej haft möjlighet för träning :(((((
Chanel