Sundate-

Heej på er people of My nature :)
sitter i köket hos BiG A med sambo i Västerås och äter rester från midsommarbordet 
ägghalvor , lax i uugnen , sallad osv ...
Jag tror jag har lyckats gå upp 10 kg på den här lille miniresan  hahaha, seriös nu!!!!!
Jag ska uppdatera ordentligt när vi kommer hem, 
mn vi har haft det bra , riktigt bra , lite för bra !!!
Vi åker hem imorgon (måndag) kväll !!  
Idag sista dagen lyckades jag även locka hit Tersia och hennes sambo som bor i Örebro att komma till västerås -
Så det blev några flugor i en smäll på den här lille resan över till Västerås  !!! 
det blev en supernice sunday-date med dem , 
och självklart hamnade vi på restaurang med även dem!
Så Jaa, det har varit mat i centrum på den här Västerås resan samt mycket flum och mkt gott skratt, sena nätter med rosé , Blommiga kläder och  vattenpipa 😅😅😅
Men just nu i skrivande stund är jag mig lik, inga hippie fasoner HAHAHA!!!! nu skall vi njuta av sista kvällen innan jag slänger mig på deras massagedyna och njuta av skön massage  !!!
 
3 kommentarer
Therese

😍😍😍 snygging!!!!!!

Sandra

Ser så mysigt ut , VATTENPIPA ? Röker DU vattenpipa eller missförstod jag dig ? 🙃

Tant Bea

Nästa gång får ni komma till oss ;)

Svar: Så sjääävlklart My dear =))))
Chanel