NEEEJ!!!

Inte Nyqvist !!!!! :(
Trodde det var ett skämt när jag läste detta,
Jag kan inte riktigt smälta detta, känns ju nästan som en familjemedlem som gått bort
det räckte med att jag såg bilden på första sidan, jag blundade DIREKT för jag fick den där
obehag känslan att det skulle stå något hemskt, två sekunder senare öppnar jag ögonen
och blir träffad av orden:  Nyqvist DÖD!? 
Neeej jag måste ha läst fel!!!!!!!!!!!

Nyqvist är en person (skådespelare) jag alltid känt något extra för,
Det finns en viss känsla av trygghet när jag ser han i en film,
Precis som svensk musik så är den trygga personen Tomas Ledin,
Precis den trygga känslann får jag när jag ser han i rutan!
Han, Ola Och Persbrandt , det är något speciellt med dem 3 manliga skådespelarna inom svensk film !!!!!


Han får mig att minnas min barndom med O.lle Och A.nita, ofta såg vi på "grabben i graven bredvid" på lördagkvällarna med chips och fanta,  och det var Olles favoritfilm så vi laddade alltid när vi läst att det ska gå i helgen, dem bodde ute på landet då så vi beställde alltid pizza, chips och fanta och oftast satt dem spända inför filmen dem har sett typ 100 gånger hahah,  dem skrattade så högt och jag fattade aldrig vad som var så himla underhållande, men jag tyckte ändå om han, Sedan kom alla hans filmer som man tyckte om, men Så kom män som hatar kvinnor mm men det var "så som i himlen" som jag återigen blev som hårt  "förälskad" i han som skådespelare, och senast såg vi hans film " Girl in the Book", den såg jag precis innan jag flyttade, tyckte det var en annorlunda roll, eftersom han förmedlat  en sån trygghets känsla så var det skumt att se han i den här rollen där han utnyttja sin förmåga att ge en trygg känsla,, , men det var det som gjorde det så häftigt oxå, udda film men jag orkade se hela tack vare att det vare att just han var med.. så hans filmer godkänner jag utan att ens har tittat,
Med det sagt så träffade Den här nyheten mig rätt hårt måste jag erkänna ,
hade inte väntat mig detta alls då jag inte följt hans sjukdoms-resa!

Vila nu i Frid Vackra själ !
Dina filmer, dina verk är helt outstanding!
 
 
2 kommentarer
www.teresia87.blogg.se

Ja jag blev helt chockad!!!Tänker alltid på filmen "vägen ut" i samband med honom! Duktig skådespelare som tyvärr lämnat oss :(((

Svar: eller hur, jag blev helt sjukt chockad och lite besviken på mig att jag inte visste något om hans sjukdom, men förstår nu att han har kämpat bakom stängda dörrar :( FAN!!!
Chanel

Emmy

Tyckte också det var lite konstigt att han plötsligt bara försvann !!! Så duktig aktör !!!!:(

Svar: jaa, helt sjuuuukt ofattbart . vill fortfarande inte tro detta, och så jävla ung också, den där jäääääääääävla sjukdomen alltså!
Chanel