Mourning Son-

 
Vill tipsa om en dokumentär som jag såg klart på för någon vecka sedan, dokumentären " Mourning Son" Av Dave Navaroo, Jag personligen vet inte så mycket om den Dave förutom att han väl var medlem i "Hot red chilipepppers" för x antal år sedan, men framförallt att han sedan var ihop med Den snygga donnan Carmen Elektra, men hans egen story är för mig helt okänt, först jag såg han medverka hos Dr.Phil och berättade om sin mamma som var supermodell och blev mördad av sitt ex när Dave var endast 15år, mamman hade varit ihop med killen från och till i 5år innan relationen tog slut pga våld i relation, jag tror det var 3 veckor efter relationen tog slut, när han förstod att det var slut på riktigt som han tog pistol och sköt Dave´s Mamma i huvudet,

Tänk att få  detta som utgångspunkten i sitt liv ? Vilken fruktansvärt start i livet för en ung kille som beundrade sin mor till det yttersta,  Hör hans historia, om sin mor, kärleken för henne, hennes storhet när hon var superstjärna, och även om mannen som inte bara dödade hans mamma, men också mammans vän, och dessutom siktade pistol i huvudet på Dave och låste in han på toa.. den skräcken han måste känt som barn, total jävla hjälplös, se hans resa, och 20 år senare när han möter mannen som förstörde hela hans liv  !
Nu när jag ser mamman, så tycker jag mig förstå varför han föll för Carmen Elektra, hon inte bara snygg, tycker hon och hans mamma har många likheter, det är nått med bådas ansikte som känns så "änglarlikt" , Om det nu var detta som han föll för vet man ju inte, men vilkene känsla det måste vara, att varit hungrig efter nått hela sitt liv, och se något som påminner om exakt allt det man någonsin önska få tillbaka, , Vilket igenkännande, Vilken djup kärlek man skulle märka den andre med... Oavsett om det höll hela livet ut eller inte, det måste varit brinnande kärlek medans det varade, det är just detta som jag tycker är så vackert med "life changing love", någon som kommer och skakar om din värld total, någon som påminner dig om något större än dig själv, större än alla kärlek alla pratar om , större än ni själva orkar bära ...   jag tror mellan dem finns det ett band forever! Det är något själsligt, det är vackert,, han har jag aldrig förstått mig på, aldrig förstått hur HAN kan få henne, men hans förflutna lämnade inte rum för att döma, tänk när alla får chansen att lära känna någon, så mycket mer man förstår, så mycket förståelse man skulle ha för varandra om man bara stannae upp och lärde känna varandra på kärnan, det skulle inte finnas lika mkt ondska... det är svårt att hata när man vet någons story...jag har aldrig hatat han, herregud nej, men jag har absolut inte försått mig på the big deal about him, men hans story fängslade mig och plötsligt ser jag verkligen exakt varför dessa 2 föll för varandra hårt, att det inte höll är inte så konstigt, alla kärlekar som skakar om oss for life har alltid ett slut, precis som stormen han själv !
 
Rekomenderar den här dokumentären verkligen, jag har extrem respekt för folk som har "överlevt" ondskan! !
2 kommentarer
V

Måste se ikväll !!!

Svar: Gör det !!! Mycket intresNT 💋
Chanel

fasligtsja.blogg.se

Detta låter spännande. Perfekt för en regnig semesterdag =)

Svar: ja, det är den verkligen , och regniga dagar är helt perfekt för bra dokumentärer! :)
Chanel