Lagom Ocool Ego -

Man vet vilken mes man blivit när en aggressiv man passerar runt på centralstationens hållplats och skriker med mördarblick mot alla: "det ska bli så jävla skönt att spränga den här jävla svenska landet i luften inom loppet av 2 minuter, vänta och se era jäävla f.ittor , fyfan va skönt det ska bli"
UPPREPANDE GÅNGER och går runt oss alla som väntar på buss & tåg och  endast Ch.antal spriiiiiiiiiiiinger för sitt liv med ungen i högsta hugg   HahhahaHhahahha

Vill lägga till att JAG skrämde folk mer med mitt spring , resten tog väl inte mannens hot på allvar även om alla följde hans rörelsemönster och vände sig om och såg oroliga ut, ska dem gå , reagera, be han gå därifrån eller söka skydd, det är som att folk blir helt ställda och fly från platsen är det sista de tänker på först,  så var det ju ingen som sprang, utan alla skulle ju vara halv-coola i en sån sjuk situation, och då kommer jag där, springandes ifrån idioten och var säker på att han bar på en bomb på kroppen, hans ögon var ju hemska och det var ren ilska i den blicken, han kommer spränga oss alla i luften var min tanke, Kom för helvet min unge, spring för liiiiiiivet !

Jaamen seriös,, Det gäller att ta ALLA hot på allvar dessa tider, du har inte råd att inte tro det värsta !!!
Dessa Parasiter alltsp , Jag kan ge dig enkel biljett till No-fucking -mans--land om du hatar Sverige så mycket,
Problem Solved,
Next!!!! !!!
 
2 kommentarer
Therese

Men fan va läskigt 😳😳😳 vadå mesig , helt rätt agerat tycker jag !!!

Svar: i KNoooww! :(((( Fatta hur rädd man vart eller !!! :=D
Chanel

Emma

vilka jävla idioter det finns!


Svar: Teeeelll me 😡😡😩😩
Chanel