I Would Become Invincible, I'd Been Ruined - But Now I Would Rule!

Hellooo My Peeeeople From Another TIiiime !
Vart tog veckan vägen ????  Måndag var igår och så är det redan heeelg, varit full rulle, av den anledningen blev det ingen dejttime med min blogg, vilken sorg :( for real ahahah, tycker synd om mig själv när det inte ens finns tid över till min fri-stad.... Men varit rätt bra vecka innehållande allt möjligt.. tror det var i måndags vi träffade Ida och hennes kids  efter alla måsten och hade hela eftermiddagen ihop efter båda hämtat från förskolan, vi slutade i fantastisk miljö på trägården med vandring i växthuset och fika som avslut..
 
 
L.éon på väg till daghemmet , kyyyyliga mornar trots att solen tittar upp, /
Tillbaka från daghemmet ;Happy booy
Ute och cykla
Mina dagar när L. är på daghemmet har min tid gått åt massa tråkiga måsten och så gör jag meej redo för en mindfullness kurs just nu så det tar en hel del tid, kan berätta mer om det sen, och så min "bantningvecka" på det hela och en massa träning,

Jappp , Tillbaka på gymmet , boring as fuck men kul att se några va mina favorit maskiner igen,
Gym och ut på promenader, Jaapp, den här cutie Assss har jobbat  rumpan av sig hela veckan, den förtjänar en kyss, ;)
Värmen kom i torsdags och glada och tacksamma tog vi emot lite värme ute på uteplatsen med glass för L och passionfrukt för mig med kokosflingor på, Yaamms"  
Inte bara rumpträning, när jag ej kunde vara på gymmet så tränade jag dans och en hel del magträning, nu hoppas jag fortsätta såhär ettt tag till, att viljan ska finnas att vilja fortsättas med träning och soppaveckan ,
Fredagens dinner
 
En annan höjdpunkt under denna veckan var att jag fick köra en rolig session med en gammal fotograf jag jobbat med lite förr, typ 100 år sen, eller för att vara exakt, 7år sen,  

Nu kl 12  ska jag ha skypemöte med ett gäng inom "mindfullness" så vi höööres! Sedan väntar pizza, bubbel och jordgubbar ikväll då vi ska fira Holländska Jack som fyllt år och som snart skall flytta tillbaka efter sina studier.. så vrf inte en myskväll!  Vi skulle grillat var tanken men så var vi lata och tänkte, varför inte pizzakväll ;) Det är iaf planerna för ikväll, vi får se om dem planerna ändras senare eller ej !  Have A Niiiiice Day gott folk !
 
 
3 kommentarer
Emmy

😱😱 wow vilken händelserik vecka , så jävla duktig du är och look at Your body girl 😳😫😫 Så grymt snygg kropp och jag förstår inte var du ska då tag på de 5 kg du vill gå ner Men jag följer upp ;) BTW så nyfiken på bilderna , skitsnygg bild och du ser ut som en stjärna 👌🏻👌🏻😘

Svar: tack snälla du ;)) dom 5 kg lovar jag, dem finns på den här kroppen, inte bara på my asssss ;) de är utspridda lite varstans, och nog ska dem bort, bort , booort :D men lägger nog inte så stor vikt på kg, utan mer vad som händer med kroppen när man kör soppaveckorna, mkt händer , väkdigt snabbt och man mår som en guidnna ;) jaaaaa bilderna kommer, är lite nyfiken jag med ha ha !
Chanel

Tant Bea

Herregud du har ju fullt upp, men glöm inte bloggen , min underhållning på kvällarna ^^
Gumman din ass är fan dödlig :D så mycket jag vill höra mer om, vi måste höras !!!! VEM ÄR DEN NYA H ??? Och mindfullness ? Har jag missat något ?

Svar: jaa varit rätt fullt sista veckan, skulle aldrig glömma bloggen min :( ha ha vill tro att din azz dödar med :O) vi får höras i tel i dagarna ? den nya ahahah honom tar vi en annna gång my friiiiendo ;)
Chanel

Sandra

Gud va spännande med både fotograferingen och att du har kommit igång med träningen igen, din soppa vecka, hur ofta äter du 3 dl soppa per dag? Lycka till!!

Svar: jodå kul med fotografering,var verkligen hundra år sen man ställde sig framför kameran också hahaha, inte dem roligaste bilderna man tagit, hade ju grabben med mig oxåa :O men men det var skoj iaf. träningen jaa, det är alltid kul att gå all in under en period för min del så får man se allt eftersom, men just nu är det rätt nice.! jag äter soppa endast 1 gång per dag, dock la jag upp så jag kan äta 2 gånger , lunch och middag men oftast tar jag bara 2 knäckebröd och cola till lunch, sedann soppan på kvällen , nån knäcke mitt på dan också eventuellt... men annars kan man köra med lunch och middag soppa.. frukost tar du juice och knäcke eller vad du helst vill dricka , kanske kaffe , men undvik vanligt bröd.. ta knäckebröd med smör, sedan kanske nån skinka på eller äggvita, jag har bara smör...!
Chanel