Helgen I Ord Och Bilder-



 
FREDAG
 
Efter en heldag på stan med lite måsten drog jag bland annat till systemet, för första gången sen jag flyttade hit, Kom hem och lagade min favoritmiddag, färsk lax i ugnen med dill, romsås , ärtor och färskpotatis, alltså jag får aldrig nog av den maten, inte sonen heller ! dukade på min fina duk på det tråka träbordet ! 

ett glas med en av mammorna på våra gemenskapsboende.

En stund senare blev vi fler...de övriga kom hem, jack, H.enrik och ulrika, vi blev några st.
Dem kalasade lite mer, räckte med ett glas för min del. men detb lev en superkul kväll där vi försökte lära känna varann lite mer

mitt i natten skulle vi tydligen baka pizza ahhahahah med det lilla man hade hemma
nästa dag, lördag, gatufestival med L
 
vi hamnade senare på en mexikansk restaurang ,cooolt va hahaha jag är SÅ hippie nu känner jag,
 SÖNDAG,
mycket lugnt
 
2 kommentarer
Tant Bea

Alltså fan vad ni har det bra , ser superhärligt ut, som att ni är på semester , häftig restaurang och så fina bilder från festivalen !!

alltså, Leon är SÅ fin, dööör!
såklart han ska bli supermodell, skynda er dit så jag kan skryta om att jag känner han hihi!

Svar: ja, just nu har vi det rätt nice, man får passa på medans man kan right ha ha , abslut, jag skall skynda mig till fotografen så du har nått att skryta om ;) allllt för dig my friendooo"!
Chanel

www.teresia87.blogg.se

Vilken kanonhelg :) Inte ett dugg avis hahaha. Ni verkar njuta gott och det ska ni! Leon passar absolut som modell, en av de få söta ungarna som finns :D

Svar: riktigt toppen helg, fler såna gatufestvilaler nu när man lever lite hippielife HAHAHA!
jaa, han får börja modella när han är 40 år :/
Chanel